کد خبر: 1035482
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: با افزایش سفر‌های بین استانی شاهد افزایش مراجعه به بیمارستان‌ها هستیم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: پیام طبرسی رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به افزایش تردد‌های بین شهری طی روز‌های اخیر اظهار داشت: متاسفانه از اشتباهات گذشته درس نمی‌گیریم و مسافرت به شمال نیز نشان دهنده بی توجهی به هشدار‌ها است، متاسفانه مشاهده کردیم در تعطیلات گذشته سفر به منطاق قرمز شمالی افزایش یافت که همین موضوع منجبر به بروز موج چهارم کرونا در این استان‌ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرار نبود مجوزی برای تردد در مناطق قرمز صادر شود اظهار داشت: متاسفانه مردم توجهی به این موضوع نداشتند و برای من سوال است که چرا برای سفر به این شهر‌ها مجوز تردد صادر شده است؟ متاسفانه پیش بینی میکنیم تا دو هفته بعد شاهد شیوع بیشتری کرونا در این استان‌ها باشیم.

طبرسی اظهار داشت: باید برخورد سفت و سختی با نقض کنندگان قوانین صورت گیرد به دلیل اینکه سفر به مناطق قرمز و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی باز هم منجر به فشار به کادر درمان می‌شود، متاسفانه طی چند روز اخیر با افزایش سفر‌ها شاهد افزایش مراجعه به بیمارستان‌ها هستیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت داوطلبان دریافت واکسن کرونای ایرانی اظهار داشت: حال همه افرادی که واکسن ایرانی کرونا دریافت کرده‌اند خوب است و منتظر دریافت نتایج آزمایش‌ها هستیم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار