کد خبر: 1035375
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت ازکشف ۲ میلیارد تومانی ابزارآلات قاچاق از خانه‌ای در جنوب تهران خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۰ میلیارد ریالی ابزارآلات قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ، ولی پور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران از تخلیه مقدار زیادی کالای قاچاق توسط تعدادی خودرو‌های شوتی در ساختمانی در محدوده خیابان شهید رجایی مطلع و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با حضور کارآگاهان در محل مشخص شد، محل اعلامی باغ ویلا و ساختمانی قدیمی است، افزود: با شناسایی هویت مالک ساختمان در تحقیقات محلی به دست آمد، تعدادی خودرو به تازگی مقدار فراوانی کالا در این مکان تخلیه کرده اند که دستور قضایی دستگیری متهم و بازرسی از این مکان اخذ شد و ماموران در بازرسی از داخل باغ ویلا ۴ هزار و ۲۶۵ عدد ابزارآلات دستی و ۹۴۷ عدد ابزارآلات برقی قاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های قانونی در انواع مختلف کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کالا‌ها را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
کارشناسان پاسخ دهند : اگر ما بشدت تحریم هستیم و قادر به نقل و انتقال پول به کشورهای دیگر نیستیم پس چگونه میلیاردها دلار کالای قاچاق به کشور وارد میشود و پول کشورهایی که از آنجا این کالاها میآید چگونه و با چه راهکاری پرداخت میشود ؟!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار