کد خبر: 1035370
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز عنوان کرد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با اشاره به اینکه استخراج رمز ارزها فشار زیادی به شبکه برق وارد می‌کند، گفت: برای تامین برق استان، از ۲۱ دی ماه استخراج با مجوز رمز ارز در استان متوقف شده است.

بهنام بیات با اشاره به گلایه برخی شهروندان در خصوص قطع ناگهانی برق در برخی مناطق استان، اظهار کرد: این قطعی‌هابرنامه ریزی نشده بود به همین دلیل امکان ارائه جدول زمانبندی و اطلاع رسانی دقیق به شهروندان در این خصوص وجود نداشت.

وی ادامه داد: این قطعی‌ها ارتباط مستقیمی با تامین سوخت نیروگاه‌ها و میزان مصرف مشترکین داشت به همین در هفته اخیر در برخی روزها شاهد خاموشی های مقطعی بودیم.

وی توضیح داد: با کاهش میزان مصرف مشترکین و همچنین تامین سوخت نیروگاه‌ها طی چند روز گذشته هیچ گزارشی مبنی بر خاموشی در استان دریافت نکرده‌ایم.

بیات با اشاره به اینکه البته استخراج رمز ارزها هم فشار زیادی به شبکه برق وارد می‌کند، اضافه کرد: برای تامین برق استان، از ۲۱ دی ماه استخراج با مجوز رمز ارز در استان متوقف شده چون رمز ارزها فشار مصرفی ۲۰ هزار کیلووات به شبکه وارد می‌کردند.

این مسئول ادامه داد: در کنار این، طی چند روز گذشته چند مورد استخراج غیرمجاز رمز ارز نیز در استان شناسایی و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضا ارجاع داده شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به خدمات آنلاین شرکت توزیع نیروی برق گفت: نیازی نیست که مشترکان به ادارات برق مراجعه کنند و در صورت قطعی برق با ۱۲۱ و سایر موارد می تواند با ۱۵۲۱ تماس بگیرند تا مشکلشان برطرف شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار