کد خبر: 1035347
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
به گفته یک کارشناس سازمان هواشناسی، در هفته جاری با ورود سامانه بارشی جدید، بیشتر نقاط کشور بارش باران و برف خواهند داشت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص پیش بینی هوای چند روز آینده کشور، گفت: امروز در مناطقی از آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، لرستان و چهار محال و بختیاری بارش پراکنده برف و باران رخ می‌دهد. فردا هم بارش باران و برف را در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و گیلان داریم که به شکل پراکنده خواهد بود و همچنین در مازندران هم همین شرایط را خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: روز چهارشنبه نیمه غربی کشور و همینطور سواحل دریای خزر و ارتفاعات دامنه‌های جنوبی البرز و همینطور زاگرس مرکزی بارش باران را پیش بینی میکنیم. روز پنجشنبه بارش‌ها به سواحل دریای خزر وشمال شرق کشور محدود خواهد شد و روز جمعه این سامانه از مرز‌های شرقی کشور خارج می‌شود.

گودرزی گفت: روز چهارشنبه بخش‌های خلیج فارس مواج خواهدشد از روز چهارشنبه تا جمعه کاهش نسبی هوا را خواهیم داشت و برای مناطق شمال غرب و سواحل دریای خزر و غرب کشور بین ۱۰ تا ۵ درجه کاهش نسبی هوا را خواهیم داشت. هوای امروز تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد که گاهی وزش باد شدید خواهد شد حداکثر دمای تهران ۱۲ درجه خواهد شد و حداقل دمای امروز تهران به ۴ درجه بالای صفر خواهد رسید.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار