کد خبر: 1035309
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
رئیس یکی از بیمارستان‌های خرم‌آباد هنگام ویزیت زن بیمار که از ناراحتی اعصاب رنج می‌برد، وی را با سیلی هدف قرار داد. نماینده شهرستان کوهدشت از پیگیری پرونده خبر داد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: در چند روز گذشته خبری درباره کتک خوردن زن بیمار از سوی رئیس بیمارستان اعصاب و روان خرم‌آباد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. براساس خبر منتشر شده زن جوانی که از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برد بعد از انتقال به بیمارستان از سوی رئیس آن هدف سیلی قرار گرفت. یکی از کارکنان بیمارستان به خبرنگار ما گفت: «چند روز قبل زن ۲۵‌ساله‌اهل شهرستان کوهدشت که از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برد به بیمارستان منتقل و از سوی رئیس بیمارستان ویزیت و به تشخیص وی بستری شد. یک روز بعد از بستری شدن بیمار بود که رئیس بیمارستان برای سرکشی به بیماران وارد بخش زنان شد. هنگام ویزیت، زن بیمار به دلیل عارضه‌بیماری که در وی متصور بود عصبی شد و شروع به پرخاشگری کرد که رئیس بیمارستان کنترل رفتار خود را از دست داده و مقابل چشمان حیرت زده کارکنان شروع به سیلی زدن به زن بیمار کرد.»

حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی، نماینده شهرستان کوهدشت در واکنش به انتشار خبر به خبرنگار ما گفت: «گزارش حادثه به بنده اعلام شده‌است و در حال پیگیری حقوق زن بیمار هستیم. باید بررسی شود که رئیس بیمارستان چه کسی است که تحمل وی این قدر کم است که بخواهد با بیمار که از بیماری اعصاب روان رنج می‌برد این‌گونه رفتار نادرستی داشته باشد. آن‌گونه که همواره اعلام شده فردی که پزشک یا طبیب است، نه فقط طبیب جسم که باید طبیب روح هم باشد مخصوصاً کسی که طبیب اعصاب و روان است. بنابراین کسی که ریاست بیمارستان اعصاب و روان است باید روان آرام داشته باشد.» دفتر رئیس بیمارستان به تماس «جوان» پاسخ نداد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کوهدشت ی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
1
تا احقاق حق وتنبیه پزشک متخلف نباید کوتاه آمد.
چرا پزشکی که تعادل روحی ندارد را به عنوان رئیس مرکز روانی منصوب میکنن.
یه هم نهات
محمدرضا
|
France
|
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
1
برادر منم کتک زدن پرستاران تو همین بیمارستان بخاطر غذا نخوردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
0
0
لعنت خدا به همچین دکترا و پرستارهای حیوونی که بیمار رو میزنن اگه جرات دارن همراه بیمار رو بزنن تا خوار و مادرشونو به عزاشون بشونه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار