کد خبر: 1035269
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
یک مفتی لبنانی ضمن انتقاد شدید از تحریم آستان قدس رضوی (ع) توسط واشنگتن، گفت: آمریکا نقش دزدان دریایی را در جهان بازی می‌کند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «شیخ حسن عبدالله» مفتی صور و جبل عامل امروز یکشنبه در سخنانی از سیاست‌های خصمانه ایالات متحده آمریکا در منطقه و جهان به شدت انتقاد کرد.

براساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: ایالات متحده آمریکا نقش دزدان دریایی را در جهان ایفا می‌کند. سران آمریکایی گمان می‌کنند که وکیل و وصیّ تمام دنیا هستند. این آمریکایی‌ها بودند که قدس شریف را تقدیم دشمن اسرائیلی کردند.

شیخ حسن عبدالله در ادامه با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در تحریم آستان قدس رضوی (ع)، تصریح کرد: آمریکایی‌ها با این اقدام خود تلاش کردند تا اصول و ارزش‌های دینی را به چالش بکشند و با احساسات مسلمانان بازی کنند.

امروز همچنین مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بیانیه‌ای را در محکومیت اقدام اخیر ایالات متحده آمریکا در تحریم آستان قدس رضوی (ع) منتشر کرد. در بیانیه مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان آمده است: اقدام آمریکایی‌ها در تحریم آستان قدس رضوی (ع) خصمانه بود. این اقدام واشنگتن به مثابه هدف قرار دادن مقدسات دینی است.

این نهاد اسلامی لبنان در بیانیه خود همچنین تأکید کرده است: اقدام آمریکا در تحریم آستان قدس رضوی (ع) نقض کننده ارزش‌های دینی و فرهنگی و در تعارض با عُرف بین المللی است. سازمانهای بین المللی باید اقدام آمریکا را محکوم کنند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار