کد خبر: 1035249
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
با اعلام یک روزنامه اماراتی، مراحل یک هشتم و یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا تک بازی برگزار می‌شود و نیمه نهایی و فینال به صورت رفت و برگشت خواهد بود. این بازی‌ها ۶ آذر به پایان می‌رسد.
روز گذشته مشخص شد کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ را با حضور ۴۰ تیم از ۲۵ فروردین ماه در منطقه غرب آسیا آغاز کند و این بازی‌ها همانند فصل گذشته به صورت متمرکز در یک یا دو کشور برگزار خواهد شد. بازی‌های مرحله گروهی که به صورت متمرکز برگزار می‌شود، به صورت رفت و برگشت خواهد بود.

روزنامه «الاتحاد» امارات امروز در گزارشی به جزئیات برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان در سال ۲۰۲۱ پرداخت.

طبق اعلام این روزنامه، مرحله پلی آف و مقدماتی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌هایی که سهمیه غیر مستقیم کسب کرده‌اند، روز ۷ اپریل برگزار می‌شود و دیدار در این مرحله تک بازی خواهد بود.

امسال بر خلاف سال‌های گذشته تعداد هشت تیم به لیگ قهرمانان آسیا اضافه شده است و تیم‌ها در ۱۰ گروه چهار تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

الاتحاد تاکید کرده است که مسابقات مرحله گروهی رفت و برگشت است، اما در مراحل یک هشتم و یک چهارم، تیم‌ها فقط یک بازی انجام خواهند داد. در عین حال، AFC تصمیم دارد دیدار‌های مرحله نیمه نهایی و فینال را به صورت رفت و برگشت برگزار کند.

زمانبندی مراحل لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب طبق ادعای الاتحاد به این ترتیب است:

مرحله مقدماتی (تک بازی)
۷ اپریل (۱۸ فروردین)

مرحله گروهی (رفت و برگشت)
۱۴ تا ۳۰ اپریل (۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰)

مرحله یک هشتم نهایی (تک بازی)
۱۳ و ۱۴ سپتامبر (۲۲ و ۲۳ شهریور)

مرحله یک چهارم نهایی (تک بازی)
۲۷ و ۲۸ سپتامبر (۵ و ۶ مهر)

مرحله نیمه نهایی (رفت و برگشت)
رفت: ۱۹ و ۲۰ اکتبر (۲۷ و ۲۸ مهر)
برگشت: ۲۶ و۲۷ اکتبر (۴ و ۵ آبان)

فینال (رفت و برگشت)
رفت: ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان)
برگشت: ۲۷ نوامبر (۶ آذر)

به گزارش خبرنگار مهر، در سال ۲۰۲۰ و به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مسابقات به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار شد و تیم‌های اولسان کره جنوبی و پرسپولیس ایران قهرمان و نایب قهرمان شدند.

پرسپولیس، تراکتور، استقلال و فولاد چهار نماینده ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا هستند. استقلال و فولاد باید ابتدا در مراحل مقدماتی و پلی آف بازی کنند و در صورت پیروزی برابر حریفان خود، به مرحله گروهی راه خواهند یافت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار