کد خبر: 1035224
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی.
تیم امداد و نجات و واکنش سریع هیات کوهنوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی موفق به فتح قله کهار شد.
سرویس ورزشی جوان آنلایه به نقل از روابط عمومی ارتش، ۱۳ نفر از کوهنوردان زبده و حرفه‌ای ارتش در قالب یک تیم واکنش سریع و امداد نجات به سرپرستی سرهنگ نادر رمضانخانی، رئیس هیات کوهنوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دمای هوای منفی ۲۷ درجه و در یک شرایط سخت جوی و کاملا دشوار به قله ۴۰۵۰ متری کهار صعود کردند.
 
صعود کوهنوردان تیم واکنش سریع ارتش به قله ۴۰۵۰ کهار
رئیس هیات کوهنوردی ارتش هدف از انجام این صعود زمستانه را در درجه اول گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: کوهنوردان منتخب و دوره دیده ارتش جمهوری اسلامی ایران بایستی در تمامی فصول سال آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند تا در شرایط خاص بتوانند به درستی و کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات امداد نجات را آغاز کنند و بهترین نتیجه را کسب کنند.
سرهنگ رمضانخانی ادامه داد: هیات کوهنوردی ارتش با برگزاری منظم کلاس‌ها و دوره‌های پیشرفته کوهنوردی و همچنین انجام صعود‌های زمستانه و در شرایط سخت و دشوار تکنیک‌ها و فنون واکنش سریع و امداد نجات و جستجو در کوهستان را تمرین می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار