کد خبر: 1035049
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
در مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش، یگان‌های این نیرو با شلیک انواع موشک‌های کروز دریایی اهداف خود را مورد اصابت قرار دادند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: در مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش، یگان‌های این نیرو با شلیک انواع موشک‌های کروز دریایی اهداف خود را مورد اصابت قرار دادند.

در این مرحله از رزمایش، انواع موشک‌های کروز دریایی برد مختلف، با شلیک از ساحل و عرشه شناور‌های سطحی نیروی دریایی ارتش، با موفقیت اهداف خود را در شمال اقیانوس هند و منطقه عمومی رزمایش مورد اصابت قرار دادند.

امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی سخنگوی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز از توانمندی بسیار بالایی در زمینه موشک‌های کروز دریایی برخوردار هستیم و طیف متنوعی از این موشک‌ها امروز در اختیار نیروی دریایی ارتش قرار دارد، گفت: قدرت اثرگذاری بالای موشک‌های کروز دریایی در برد‌های مختلف مورد نیاز که امروز در اختیار نیروی دریایی ارتش قرار دارد، آن‌ها را به سلاحی اثرگذار و تعیین کننده در عرصه نبرد‌های دریایی تبدیل کرده است.

وی با تأکید بر اینکه بخشی از تسلیحات و سامانه‌های بکارگیری شده در این رزمایش به دلیل رعایت مسائل طبقه‌بندی شده قابلیت رسانه‌ای شدن ندارد، تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که در صورت هرگونه تعدی و تعرض آن‌ها به مرز‌های دریایی جمهوری اسلامی ایران، از ساحل و دریا هدف موشک‌های کروز دریایی قرار خواهند گرفت.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
asghar
|
Canada
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
با سلام و صبح بخیر .درود بر شما رزمندگان ایران اسلامی .❤️❤️
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار