کد خبر: 1035021
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵
صهیونیست‌ها چهار شنبه مناطقی از سوریه را بمباران کردند. یک منبع مطلع، از رایزنی رئیس موساد با وزیر امور خارجه امریکا در این مورد، آن‌هم درست یک روز پیش از حمله خبر داد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: بامداد چهار شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی در دیرالزور و البوکمال را هدف قرار دادند. درباره وقایع روز گذشته، یک منبع نظامی به خبرگزاری سانا گفت که حمله دشمن اسرائیلی در ساعت ۱:۱۰ بامداد انجام شد و ابعاد و حواشی این تجاوز در دست بررسی است. شبکه خبری المیادین نیز از وقوع چند انفجار در مرز عراق و سوریه خبر داد و خاطرنشان کرد که به نظر می‌رسد این انفجار‌ها در پی حمله هوایی به سوریه رخ داده است. در پی انتشار اخباری از تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه، خبرگزاری امریکایی آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام اطلاعاتی ارشد این کشور اعلام کرد که این حملات که در نوع خود کم‌سابقه هستند، با استفاده از اطلاعاتی که ایالات متحده در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده بود، عملیاتی شدند. این مقام امریکایی که نخواست نامش فاش شود، گفت: «مایک پمپئو وزیر، امور خارجه امریکا روز دو شنبه طی دیدار با یوسی کوهن، رئیس موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) در کافه میلانو واقع در واشنگتن، درباره حمله به سوریه صحبت کرده بود و فردای آن روز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی انبار‌های تسلیحات در البوکمال را هدف قرار دادند.»

دیده‌بان حقوق بشر سوریه از کشته شدن دست‌کم ۴۰ نفر در این حملات خبر داده، اما نکته جالب توجه این است که جنگنده‌های اسرائیلی این حمله را با استفاده از فضای عراق و اردن انجام داده‌اند.

صهیونیست‌ها در غزه نیز تحرکاتی داشتند. بنابر اذعان آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، این رژیم پایگاه حماس در نوار غزه را به وسیله تانک هدف قرار داده است. وی مدعی شد که این حمله در پاسخ به تیراندازی از نوار غزه به یک خودروی مهندسی اسرائیلی در طرف غربی حصار امنیتی جنوب نوار غزه صورت گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار