کد خبر: 1035011
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۵
جا ماندن گوشی تلفن همراه یکی از دو سارقی که با کمین در بهشت‌زهرا دست به سرقت می‌زدند، پلیس را به سارقان رساند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی، سرپرست پایگاه نهم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ توضیح داد: چند روز قبل مردی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. وقتی مأموران کلانتری‌۲۰۵ در محل حاضر شدند، شاکی گفت که سارقان قصد داشتند از همسرش سرقت کنند که با شنیدن فریاد کمک خواهی او به کمک همسرش شتافته است و سارقان فرار کرده‌اند. وقتی پرونده در دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه‌نهم پلیس‌آگاهی بررسی شد، شاکی و شوهرش مورد تحقیق بیشتری قرار گرفتند. شوهر او گفت: من همراه همسرم برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا رفتیم. ساعت ۱۷:۳۰ و در حالی که هوا تقریباً تاریک شده‌بود، همسرم به سرویش بهداشتی رفت. هنوز زمان زیادی نگذشته بود که صدای فریاد او را شنیدم و خودم را به او رساندم. وقتی رسیدم دیدم که دو سارق دهانش را گرفته و او را روی زمین می‌کشند که با آن‌ها درگیر شدم و سارقان فرار کردند.

به دلیل حساسیت ماجرا تیمی از کارآگاهان پلیس راهی محل شده و در جریان بررسی‌های میدانی متوجه شدند که اطراف محل هیچ دوربین مداربسته‌ای نصب نشده و به دلیل تاریکی هوا فرد دیگری در محل حضور نداشته است. کارآگاهان، اما در بررسی بیشتر موفق شدند گوشی تلفن همراه یکی از سارقان را‌که میان سبزه‌های کنار سرویس بهداشتی رها شده بود پیدا کنند. بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که خیلی زود تحقیقات به جریان افتاد و مالک آن شناسایی شد. بررسی‌ها نشان داد که مالک گوشی تلفن همراه مردی به نام کامران است که از مجرمان سابقه دار است. کارآگاهان وقتی تصویر کامران را به شاکی و همسرش نشان دادند، وی را به عنوان یکی از دو سارق شناسایی کردند.

در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان موفق شدند کامران را در یکی از محله‌های کهریزک بازداشت کنند. او در اولین بازجویی‌ها جرمش را انکار کرد، اما وقتی مقابل دو شاکی قرار گرفت و گوشی تلفن همراهش را در دست پلیس دید چاره‌ای جز اعتراف نداشت. او گفت: من و دوستم سیامک هر دو مصرف کننده مواد هستیم. شب حادثه هم شیشه و مواد روانگردان مصرف کرده بودیم. در حال پرسه در بهشت‌زهرا بودیم که متوجه حضور زن تنها شدیم و قصد داشتیم اموالش را سرقت کنیم که با حضور شوهرش ترسیدیم و فرار کردیم. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت کارآگاهان موفق شدند سیامک را هم شناسایی و او را بازداشت کنند. سیامک هم در بازجویی‌ها حرف‌های همدستش را تأیید کرد.

سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی، سرپرست پایگاه‌نهم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: با کامل شدن تحقیقات دو متهم به دستور قاضی روانه زندان شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار