کد خبر: 1034820
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
رئیس پلیس پایتخت گفت: افزایش جرائم خرد نسبت به سال گذشته تنها ۲ درصد است و این در حالی است که کشفیات پلیس در این زمینه با رشد ۸ درصدی نسبت به میزان مشابه سال قبل همراه بوده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه دومین طرح صاعقه که صبح امروز (سه‌شنبه) در پلیس پیشگیری تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه مجرمین، اراذل و اوباش و خلافکاران در اقدام مجرمانه خود از سلاح سرد و شبه سلاح استفاده می‌کنند، اظهار کرد: بر اساس قانون در برخورد با استفاده کنندگان سلاح سرد دومین مرحله طرح صاعقه برگزار شد و با مجرمینی که از سلاح سرد استفاده می‌کنند برخود شد.

وی با بیان اینکه ۳۶۸ نفر از سارقین و زورگیران که در حین اقدام مجرمانه خود از سلاح سرد استفاده کرده بودند دستگیر شدند، گفت: در این طرح ۱۴۵ نفر از اراذل و اوباش و ۱۴۹ نفر که توزیع کننده سلاح بودند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: افزایش جرائم خرد نسبت به سال گذشته تنها ۲ درصد است و این در حالی است که کشفیات پلیس در این زمینه با رشد ۸ درصدی نسبت به میزان مشابه سال قبل همراه بوده است.

رحیمی گفت: طرح امنیت شبانه تهران از ۳ شب پیش شروع شده است و گشت‌های مقطعی در بزرگراه‌ها و جاده‌ها امنیت شهروندان را تامین می‌کنند.

وی تصریح کرد: باید برای شب‌های تهران و امنیت آن فکری بکنیم و پلیس در حال اجرای طرح ویژه به این منظور است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار