کد خبر: 1034814
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
مجری خط ۷ مترو تهران از تکمیل ورودی‌های ایستگاه مترو کمیل طی هفته آینده خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمود یوسفی، مجری خط ۷ مترو تهران درباره تکمیل ورودی‌های ایستگاه کمیل اظهارداشت: ایستگاه کمیل دوازدهمین ایستگاه در خط ۷ مترو به شمار می‌آید. این ایستگاه سال ۱۳۹۷ مورد بهره برداری قرار گرفت و در آن زمان ورودی غربی ایستگاه به روی شهروندان گشوده شد. اکنون، اما این ایستگاه آمادگی آن را دارد تا با حداکثر ظرفیت در خدمت شهروندان بوده و ورودی شرقی آن نیز پذیرای مسافران مترو باشد.

مجری خط ۷ مترو افزود: افتتاح ورودی شرقی ایستگاه کمیل از جمله مطالبات جدی شهروندان منطقه ۱۱ بوده و زمینه استفاده از شبکه حمل و نقل ریلی را تسهیل می‌کند.

وی بیان داشت: با بهره‌برداری از ورودی شرقی ایستگاه کمیل، ظرفیت پذیرش مسافران در ایستگاه مذکور بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت. همچنین به موازات افتتاح ورودی شرقی ایستگاه کمیل، ۸ رشته پله برقی ۱۰۰ درصد ساخت داخلی نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مجری خط ۷ مترو تهران گفت: همچنین برای تسهیل دسترسی افراد کم توان جسمی و حرکتی نیز ۲ دستگاه آسانسور در این ورودی نصب شده که همزمان با افتتاح ورودی شرقی به کار خواهد افتاد.

یوسفی بیان داشت: ورودی شرقی ایستگاه کمیل و تجهیزات و امکانات جانبی آن در کمتر از ۲ سال با هزینه‌ای حدود ۵۰ میلیارد تومان ساخته شده و آماده خدمت رسانی به مسافران مترو تهران است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار