کد خبر: 1034800
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
رپورتاژ آگهی/ خرید  و قیمت جک پارکینگی متناسب با درب پارکینگ یکی از ضروری ترین تجهیزات ساختمانی ، برای تمامی ساختمان ها ، اعم از ساختمان های مسکونی ، تجاری ، اداری و ... می باشد . کمپانی های مطرح مختلفی در خصوص طراحی و تهیه و تولید جک پارکینگی با بهره گیری از بهترین طراحان و استفاده از متریالی فوق العاده عالیی  فعالیت پر رقابتی دارند . به طور کلی جک پارکینیگی یا همان جک درب اتوماتیک در ایران در دو مدل جک پارکینگی ایرانی و جک پارکینگی خارجی ، توسط نمایندگی های مجاز فروش جک پارکینگی از جمله فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر به فروش میرسد

انواع جک پارکینیگی :

جک پارکینگی تک لنگه

جک پارکینگی دو لنگه

جک پارکینگی ایرانی

جک پارکینگی خارجی

خرید  و قیمت جک پارکینگی

مزایای قیمت و خرید جک پارکینگی ایرانی یال  : Yaal

جک یال Yaal ، محصول کمپانی یال ، یکی از پرفروش ترین جک های درب اتوماتیک موجود در بازار از نوع ایرانی می باشد . قیمت و خرید جک پارکینگی یال yaal نسبت به عملکرد فوق العاده بالای آن بسیار عالی و مقرون به صرفه می باشد . با الکتروبرتر همراه باشید تا بیشتر با مزایای خرید و گارانتی و خدمات پس از فروش این جک درب پارکینگ  پارکینگی ایرانی آشنا شوید .

قابلیت ارتباط با سیستم کنترل تردد خودرویی
قدرت و کیفیت بالا
گارانتی سه ساله

در واقع  قابلیت ارتباط با سیستم کنترل تردد خودرویی موجب امنیت بیشتر ساختمان هنگام تردد خودوها گردد .شایان ذکر است بدانید سیستم تردد خودرویی به دو صورت قابل کنترل است :

سیستم تک خوان

2- سیستم کنترل تردد پلاک خودرویی

عملکرد سیستم تگ خوان در جک پارکینگی یال :

در واقع سیستم تگ کارت خوان با بهره گیری از تگ برچسبی ظریف که به شیشه ماشین می چسبد ، این قابلیت را دارد که در هنگام نزدیک شدن ماشین به درب ورودی ، درب را باز کند . این عمل با خواندن تگ توسط ریدر صورت می گیرد که از مهم ترین قابلیت های جک پارکینگی یال می باشد .

عملکرد سیستم کنترل تردد توسط پلاک  :

سیستم کنترل تردد توسط پلاک  با بهره گیری از یک کامپیوتر مخصوص قابلیت خواندن پلاک ماشین ها را دارد . شایان ذکر است بدانید این سیستم نسبت به سیستم تک خوان کمی گران تر می باشد . در واقع این دو سیستم برای ساختمان های سمکونی با تعداد واحد بالا ، ساختمان های اداری و تجاری بسیار مناسب و کاربردری می باشد .

خرید  و قیمت جک پارکینگی

مزایای قیمت و خرید جک پارکینگ میلان  :Milan

جک میلان milan محصول کمپانی میلان از خانواده جک پارکینگی ایرانی مزیتی که نسبت به سایر جک های پارکینگی ایرانی دارد این است که متریال این جک درب اتوماتیک تماما ایتالیایی با قیمتی فوق العاده عالی می باشد . این جک پارکینگی دقیقا مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و روانه بازار شده است . با الکتروبرتر همراه باشید تا بیشتر با این جک درب اتوماتیک ایرانی و مزایای قیمت و خرید جک میلان  milan آشنا شوید .

انواع جک میلان :

جک میلان مدل موهست 4

جک میلان مدل موهست 5

متعلقات درب پارکینگ میلان Milan

دوعدد بازوو جک
دوعدد ریموت کنترل
یک عدد فلاشر سر درب
برد و مدارفرمان
یک جفت چشمی یا فتوسل
دفترچه راهنما نصب

مزایای قیمت و خرید جک پارکینگی میلان :


بهره گیری از متریال فوق العاده عالی ایتالیایی
گارانتی و خدمات پس از فروش
متریالی بسیار عالی و بدنه ای بسیار مستحکم
گارانتی و خدمات پس از فروش 24 ماهه
طراحی بسیار عالی ایتالیایی و مونتاژ فوق لعاده ایران
ایمنی بسیار بالا و ضریب خطای بسیار پایین

قیمت و خرید جک پارکینگی :

فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر ، وارد کننده انواع تجهیزات ساختمانی ، اعم از جک پارکینگی ، آیفون تصویری ، دوربین مدار بسته و ... محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، تضمین اصالت کالا با قیمتی بسیار عالی ارائه می دهد . جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید جک پارکینگی ، می توانید با همکاران ما در واحد فروش از طریق شماره تلفن های زیر در ارتباط باشید .

شماره های تماس :

021-76701804

021-76701791

09023009262

09106820800

خرید  و قیمت جک پارکینگی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار