کد خبر: 1034716
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
فرمانده نیروی دریایی سپاه:
فرمانده نیروی دریایی سپاه در سالروز دستگیری تفنگداران امریکایی، حفظ هویت اسلامی و تقویت قدرت رزمی با اتکال به خداوند متعال را رمز پیروزی ما دانست.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع رزمندگان دریادل ستاد این نیرو در بندرعباس ضمن گرامیداشت سالروز دستگیری تفنگداران امریکایی و یوم الله ۲۲ دی ماه ۱۳۹۴ اظهار داشت: آنچه آن روز اتفاق افتاد واقعاً کار خدا بود و همان نکته قابل توجهی که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند.

سردار تنگسیری افزود: پنج سال پیش دو فروند شناور امریکایی که از کویت با ده تفنگدار به سمت بحرین در حال حرکت بودند و در مسیر حرکت به پنج مایلی جزیره فارسی نزدیک شدند به علت تجاوز به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی باوجود دو ناو هواپیمابر امریکایی و فرانسوی و پنج ناوشکن دیگر، توسط دریادلان نیروی دریایی سپاه دستگیر شدند. فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: الحمدلله امروز اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به لطف عنایت خداوند و هدایت و رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای (حفظه الله) به هویت و قدرتی دست یافته است که مایه عزت و افتخاری بس شگرف برای ملت غیور خودمان و مستضعفان عالم شده است. سردار تنگسیری در ادامه گفت: ما امروز در نیروی دریایی سپاه برای دفاع از کیان، و مرز و بوم نظام مقدس جمهوری اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌بریم و اگر کشوری قصد تجاوز یا تهدیدی علیه میهن اسلامی ما داشته باشد همانند ۲۲ دی ماه ۱۳۹۴ پاسخ ما کاملا قاطع و سخت خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار