کد خبر: 1034689
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان:
ملک آرا، گفت: در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی ۴۰ پزشک و ۱۲۴ پرستار به دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شده است و تاکنون ۹۷ نفر از این افراد به کارگیری شده اند.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، سرهنگ عبدالوحید ملک آرا، امروز 022دی) در دیدار با استاندار لرستان و مدیران ادارات مرتبط با طرح شهید سلیمانی با اشاره به بومی سازی اجرای طرح شهید سلیمانی، اظهار داشت: تاکنون 50 جلسه با محوریت طرح شهید سلیمانی تشکیل شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: ساماندهی لازم به کمک به دانشگاه علوم پزشکی لرستان در زمینه تیم های نظارتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برای حضور در طرح شهید سلیمانی تعداد  40 پزشک و 124 پرستار اعلام آمادگی کردند و این افراد به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده اند.

سرهنگ ملک آرا خاطرنشان کرد: از این تعداد، 97 نفر توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان در طرح شهید سلیمانی به کار گرفته شده اند و مابقی آماده گی دارند که اگر نیاز باشد مشغول فعالیت شوند.

وی اظهار داشت:  107 نفر پزشک، پرستار و کادر بهداشت و درمان سپاه در اختیار بسیج جامعه پزشکی قرار داده شده است و در زمان نیاز این افراد بکارگیری خواهند شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار