کد خبر: 1034567
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
توهین دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت به سردار قاسم سلیمانی باعث شد تعدادی از نمایندگان مجلس خواهان ارائه توضیح رسمی از سوی وزیر نفت شوند. احمد نادری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از سؤال خود و جمعی از نمایندگان مجلس از بیژن زنگنه وزیر نفت، درباره توهین فرزین مینو دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت به سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در جلسه هیئت عالی گزینش خبر داده و گفته: «در جلسه دوشنبه مورخ ۱۵ /۱۰ /۱۳۹۹ هیئت عالی گزینش با هیئت‌های سراسر کشور، آقای فرزین مینو معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت با اقدام به فحاشی با عباراتی سخیف و بسیار دون شأن که حتی نمی‌شود به رشته تحریر درآورد، بهترین یار رهبری و سیدالشهدای مقاومت و فخر تمام آزادگان جهان سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را هتک حرمت می‌کند. به همین دلیل به همراه جمعی از نمایندگان مجلس سؤال از وزیر نفت را در مجلس کلید زدیم تا وزیر پاسخگوی این موضوع باشد.»

در بخشی از متن سؤال نمایندگان از زنگنه آمده: «این فرد که سابقه و رفتار‌ها و تخلفاتش محرز است و این حرف‌های اخیرش نیز اتمام حجتی است بر عدم التزام به مبانی حقه جمهوری اسلامی، حال باید دید کسانی که ۴۰ سال در مناصب سطح بالای مدیریتی این نظام مقدس حضور داشته‌اند آیا التزام عملی به این مبانی دارند و یا کلام این فرد معلوم الحال قرقره سخنان برخی مسئولان بالاتر از اوست که از زبان کثیف وی بیان می‌گردد؟»

فرزین مینو، علاوه بر دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این وزارتخانه نیز است.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
1
0
خدا لعنتش کنه بریده باد زبانش که لب به توهین به سردار دلها باز کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
وزارتی که چنین افرادی مسئول گزینشش باشن باید درشو گل گرفت. مثلا این بابا باید افراد متدین و کار آمد رو جذب کنه؟ انقلاب دست نااهلان افتاد و رفت.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
خاک تو سرشون
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
0
1
درد نمایندگان مجلس توهین به سردار دلها نیست
درد تنمایندگان مجلس تز وزیر نفت این است که چرا خود نمایندگان مجلس نمی توانند مثل وزیر نفت توی وزارتخانه نفت بچرند و بخورند و از خوردن نفت محرومند
مخصوصا نمایدندگان مجلس خمینی شهر و مبارکه که چشمشان دنبال پول نفت و سمت گرفتن در وزارت نفت بوده است
برایی همین این تهمت ها را به وزیر نفت می زنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار