کد خبر: 1034516
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاه ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاه ای استان اردبیل گفت: در 9 ماه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تردد در مبادی ورودی و خروجی استان 29 درصد کاهش‌یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، کلیم اله وثوقــی در بازدید از راهدارخانه کجل در محور اردبیل سرچم اظهار کرد: به دلیل اعمال محدودیت‌های کرونایی در جهت مقابله با شیوع این ویروس منحوس شاهد کاهش تردد در 9 ماه گذشته هستیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه 68 سامانه تردد شماری در محورهای مواصلاتی فعال است، تصریح کرد: بیشترین تردد استان در مدت یاد شده به ترتیب در محور رفت‌وبرگشت اردبیل - آستارا با 6 میلیون و 623 هزار تردد، اردبیل - سه‌راهی سرعین و بالعکس 4 میلیون 893 هزار تردد و اردبیل - مغان محدوده سه‌راهی صحـرا 4 میلیون و 333 هزار تردد به ثبت رسیده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائـی ایمنی حمل‌ونقل استان اردبیل میانگین سرعت در محورهای مواصلاتی را 71 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز 9 ماه گذشته استان در محورهای مشکین‌شهر کنگرلو - بران قره‌آغاج و سربند در محور پارس‌آباد اردبیل ثبت شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه در مدت یاد شده یک میلیون و 129 هزار تخلف سبقت غیرمجاز در استان اردبیل به ثبت رسیده است، ادامه داد: محورهای اردبیل آستارا - سه‌راهی بیله سوار به بیله سوار و اردبیل آبی بیگلـو بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز را داشته‌اند.

وثوقی از فعال بودن ۱۳۵ سامانه هوشمند جاده ای در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و بیان کرد: وضعیت حمل و نقل کالا و مایحتاج عمومی مردم در استان کاملا عادی بوده و این مهم بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر