کد خبر: 1034389
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من و همکارانم از جان مایه می‌گذاریم تا تیم نتیجه بگیرد و هواداران را بیشتر خوشحال کنیم.
 یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با FIFA TV در مورد حضور در راس کادر فنی پرسپولیس گفت: بخش زیادی از مردم ایران و فوتبالی ها، طرفدار پرسپولیس هستند. این باعث افتخار خود من است که برای این مردم کار و تلاش می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در بزرگترین باشگاه آسیا مربیگری می‌کنم و این موضوع افتخار بزرگی است. امیدوارم مثمر ثمر باشم. واقعاً من و تمام همکارانم از جان مایه می‌گذاریم تا باعث افتخار و سربلندی پرسپولیس باشیم.

یحیی در ادامه این گفتگو که مربوط به زمان حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا می‌شود به تمجید از هواداران پرسولیس پرداخت و گفت: کار کردن در این تیم، واقعاً هم سخت است و هم لذت بخش؛ برای مردمی کار می‌کنید و زحمت می‌کشید که عاشق گرفتن جام و کسب افتخار هستند. آن‌ها عاشقانه این تیم را دوست دارند، با این تیم زندگی می‌کنند، به این تیم عشق می‌ورزند و این واقعاً ارزشمند است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تاکید کرد: با هیچ قیمتی نمی‌توان این‌ها را خرید و این عشق و علاقه‌ای که مردم به تیم دارند را با چیزی نمی‌شود عوض کرد. امیدوارم بتوانم خدمتگزار باشم و بتوانم هواداران پرسپولیس را بیشتر خوشحال کنم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار