کد خبر: 1034283
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث کمرنگ شدن این شهید بزرگ نشد، بلکه مکتب او را گسترش و سقوط آمریکا را سرعت بخشید.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه پنجشنبه در مراسم سالگرد شهادت سردار حاج احمد کاظمی و نخستین سالگرد شهادت سانحه هواپیمای اوکراینی، با بیان اینکه دشمنان باید بدانند بزرگترین آرزوی سردار سلیمانی شهادت بود، گفت: شهادت سردار سلیمانی عامل بقا و ماندگاری این شهید بزرگ شد.

وی با اشاره به شکل گرفتن مکتب سلیمانی و انتقال آن به نسل‌های آینده، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی نه تنها او را کمرنگ نکرد بلکه نیرو آفرین و تحرک آفرین و انگیزه بخش بود و شهادت سردار سلیمانی به سقوط آمریکا و نابودی استکبار جهانی سرعت بخشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، آمریکا را در سراشیبی سقوط و نابودی توصیف کرد و افزود: امروز آمریکا دیگر شاخصه‌های ابر قدرتی را ندارد و ما در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های آمریکا با خردمندی و عقلانیت رفتار می‌کنیم و بر همین مبنا در همان روزهای نخست یک سیلی به آمریکا زدیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: تا کنون کسی جرأت مقابله با آمریکا را نداشته است اما ما پس از شهادت سردار سلیمانی عین الأسد را مورد هدف قرار دادیم و این کار بزرگی بود که تحلیل‌های درستی راجع به آن صورت نمی‌گیرد، امروز شرایط به نحوی رقم خورده است که آمریکا دیگر در منطقه جایی ندارد و شهادت حاج قاسم سلیمانی مرگ تدریجی آنها را سرعت بخشیده است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج گفتمان مکتب شهید سلیمانی در کشور، اظهار کرد: باید پاسدار و حافظ خون شهدا باشیم و ترویج مکتب شهید سلیمانی را وظیفه خود بدانیم و به خوبی دقت داشته باشیم که کلید حل مشکلات کشور تکیه بر مردم است نه بله گفتن به آمریکا.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به تبیین جایگاه والای شهدا در نزد خداوند پرداخت و تصریح کرد: مکتب حاج قاسم مکتب سربازی ولایت است، شهدا و حاج قاسم تربیت شده مکتب امام خمینی هستند و مکتب امام خمینی مکتب ولایت است، حقیقت مکتب حاج قاسم سربازی ولایت است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه در میان علما هیچکس را ولایت‌مدارتر از مرحوم آیت الله مصباح یزدی ندیدم، خاطرنشان کرد: آیت الله مصباح را به خوبی می‌شناختم، این عالم و فقیه بزرگ علیرغم سن و جایگاه علمی بالایی که داشت مانند یک سرباز کوچک در محضر ولایت فقیه بود و همواره از ولایت و رهبری تبعیت می‌کرد.

وی در ادامه افزود: آیت الله مصباح یزدی رهبری را هدیه خدا می‌دانست و می‌گفت تردید ندارم که رهبر معظم انقلاب نائب امام زمان(عج) هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به رفاقت دیرینه سردار شهید حاج احمد کاظمی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: از ویژگی‌های سردار شهید حاج احمد کاظمی اطاعت از ولایت و رهبری است، سردار سلیمانی نیز چنین ویژگی داشت و می‌گفت همه موفقیت من در سربازی ولایت فقیه است./1304/پ210/ب1

برچسب ها: عبدالله حاجی صادقی سردار سلیمانی شهید حاج احمد کاظمی افول آمریکا

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر