کد خبر: 1034199
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهداء(ع) استان البرز:
فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سید الشهداء (ع) گفت:نگاه شما به حاج قاسم باید نگاه به یک مکتب باشد، مکتبی غیر از اسلام نداریم و قاسم سلیمانی فرزند تربیت یافته مکتب اسلام بود و شهید سلیمانی تفسیر عملی اسلام است.

سردار رفیعی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی و ابوالمهدی المهندس در حوزه بسیج 2290 ادارات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت شهدای محور مقاومت و اربیعین شهادت شهید فخری زاده، اظهار داشت: آن روزی که انحرافات فکری در کوچه پس کوچه ها بیداد می کرد، آن روزی که روزنامه ها دین خدا را افیون توده ها می دانستند و تیترها یک تیتر بود علامه مصباح یزدی سنگر دفاع از اسلام را خالی نکرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد غوغای ساعت ۱:۲۰ بامداد در فرودگاه بغداد که موجب شهادت حاج قاسم و همراهانش شد؛ دیشب ارواح طیبه شهیدان روح بلند قاسم سلیمانی را در آغوش کشیدند، افزود: امام خامنه ای برای هیچ یک از شهدا چنین پیامی صادر نکرده بود، در جایی دیگر فرمودند قاسم سلیمانی تربیت یافته اسلام و امام بزرگوار بود، همه کسانی که برای حاج قاسم صحبت می کنند و می نویسند باید به این شاخصه ها توجه کنند.

 وی عنوان کرد: نگاه شما به حاج قاسم باید نگاه به یک مکتب باشد، مکتبی غیر از اسلام نداریم و قاسم سلیمانی فرزند تربیت یافته مکتب اسلام است آنچه که از اسلام فهید الگوی عملی آن در بیرون شد، قاسم سلیمانی تفسیر عملی اسلام است.

سردار رفیعی ابراز کرد: قاسم سلیمانی در مقطع فرماندهی مقابل سه نوع دشمن جنگیده است، او به شدت گریزان بود از شهرت کم حرف زد و آنچه از او باقی مانده است، عمل اوست که از اسلام آموخته است.

وی بیان کرد: قاسم سلیمانی در دفاع مقدس یک سطح از فرماندهی از خود بروز داده است و آن زمان که انقلاب اسلامی هنوز تثبیت نشده بود ضد انقلاب در غرب و شمال غرب جنگ را شروع کرده بودند و قاسم یک جوان ۲۴ ساله بود، زندگی خوبی داشت با انقلاب بزرگ شده بود ساکش را برداشت و با بچه های کرمان راهی کردستان شد، قاسم سلیمانی احساس کرد به انقلابش،کشورش و حیثیتش دارد خدشه وارد، می شود بلافاصله در خط اول مبارزات ایستاد و معطل نماند.

سردار رفیعی اضافه کرد: قاسم سلیمانی بعد از ۱۱ ماه جنگ در کردستان راهی جنوب شد و اولین عملیات را در جنوب انجام داد نابغه نظامی ایران حسن باقری به محسن رضایی می گوید سلیمانی را فرمانده کرمانی ها بگذارید و این به واسطه یک عمل او بود و دلیل آن این بود که به هرچه می گفت ایمان داشت، فرماندهی حاج قاسم در دفاع مقدس گره گشایی کرده است .

وی یادآور شد: شهید سلیمانی توناسته با لشکر ۴۱ ثارالله تنگه ابوغریب را از عقبه دشمن را دور بزد، اول شب ماشین ها را با چراغ روشن کشید بیرون و به دشمن احمق فهماند که ما از منطقه خارج شدیم و در انتهای شب با چراغ خاموش برگشت از این نابغه نظامی صحبت می کنیم، در ولفجر۸، کربلای ۵ و حتی در تحلیل عملیات ۴ آمد و یه تنه ایستاد.

سردار رفیعی خاطر نشان کرد: حاج قاسم گفت اگر بگوییم دلیل اینکه در  قطعنامه ۵۹۸ دشمن پای میز مذاکره آمد، حرف گزافی نزدیم، طرح ریزی عملیات کربلای5، پانزده روزه انجام شد؛ امام گفتند: چنان سیلی به دشمن بزنید که قهقه او در کربلای ۴ یادش رود، کربلای ۵ در حالی انجام شد که سران دشمن در کویت در حال عیش و نوش بودند، بسیاری از مستکبرین از بچه های پاک ما دق کردند و مردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار