کد خبر: 1034127
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۸۲ بیمار کرونا طی شبانه روز گذشته در کشور خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۷ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۰۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۶۱ هزار و ۹۰۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۵ هزار و ۸۳۰ نفر رسید.

لاری عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۴۰ هزار و ۵۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۴۷۸۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: تا کنون ۷ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۶۳۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
یک پزشک قمی : درمورد کرونای اول به همه ما ثابت شده اوضاع وخیم بیماران مراجعه کننده به بیمارستان ها در اثر ورود داروهای خارجی سازمان بهداشت جهانی است بدون شک این کرونای انگلیسی هم در اثر ساخت دارویی جدید و کشنده ترو پس از ورود آن دارو به ایران قرار است بعد از مراجعه مردم به بیمارستان ها به آنها تزریق یا خورانده شود در این صورت هرروز با 2 آمار کرونا معمولی و کرونای انگلیس مواجه میشویم و ترس و وحشت مردم بیشتر خواهد شد ناگفته نماند همه این پروژه ها برای جلوگیری از شکست طب غربی و برای پر کردن جیب پزشکان اسراییلی و اروپایی و همچنین پزشکان غربگرای خودمان است علاوه بر این دولت ها نیز از این طریق پول خوبی بدست میآورند امیدوارملت ایران فریب نخورندانشاالله
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار