کد خبر: 1034081
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
در پی جنایت اخیر صهیونیست‌ها و به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی، جنبش مقاومت مردمی فلسطین خواستار تشدید مقابله با رژیم صهیونیستی در تمام کرانه باختری شد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: جنبش مقاومت مردمی در فلسطین (حرکة المقاومة الشعبیة فی فلسطین) در واکنش به شهادت یک جوان فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی خواستار تشدید مقابله با رژیم صهیونیستی در تمامی نقاط تماس در کرانه باختری شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، در بیانیه این جنبش آمده، به شهادت رساندن جوان مذکور نشان دهنده ذهنیت جنایتکارانه و تروریستی نظامیان رژیم اشغالگر است.

جنبش مذکور تأکید کرد که این جنایت تحرکی رسمی و مردمی را می‌طلبد که در مقدمه آن توقف هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر و رجوع به دادگاه‌های بین‌المللی است.

جنبش مقاومت مردمی در ادامه تمامی دستگاه‌های امنیتی و گروه‌های فلسطینی در کرانه باختری را به ایستادگی در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست فراخواند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه «عاهد عبدالرحمن اخلیل» (۲۵ ساله) از اهالی «بیت امر» در الخلیل را تنها به زعم اینکه قصد انجام عملیات مقاومتی با سلاح سرد دارد، به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

صهیونیست‌ها پس از آن به خانواده این شهید فلسطینی نیز یورش و آنها را برای بازجویی بردند.

حماس هم در بیانیه خود در پی شهادت این جوان اعلام کرد: «نبرد مردم ما با شهرک‌‌سازی‌ها نیازمند افزایش تلاش‌های ملی و باز گذاشتن دست مقاومت در برابر دشمنان متجاور و حمایت از اراضی و مقدسات ماست».

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در پی شهادت این جوان فلسطینی بر وجوب مقابله با رژیم اشغالگر با تمام ابزارهای ممکن شد.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، این جنبش افزود، ازسرگیری روابط امنیتی رام‌الله با رژیم صهیونیستی، این رژیم را به ادامه تجاوزات خود تشویق می‌کند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار