کد خبر: 1033994
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل:
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: سد عنبران از نوع خاکی با هسته رسی و با حجم یک میلیون مترمکعب در دست اجراست که در حال حاضر 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، عباس جنگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت ها در سد عنبران علی رغم نامساعد بودن هوا تداوم دارد خوشبختانه با تخصیص اعتبارات مناسب، پروژه از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

وی افزود: با تکمیل سیستم کالورت عملیات انحراف آب سد برای اجرای کامل خاکریزی محور سد انجام می گیرد تا کوچکترین وقفه ای در عملیات احداث سد پیش نیاید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل بیان کرد: سد عنبران از نوع خاکی با هسته رسی و با حجم یک میلیون مترمکعب در دست اجراست که در حال حاضر 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز گفت: شرکت آب منطقه ای اردبیل فعالیت بسیار خوبی را در سد عنبران انجام می دهد بطوریکه در طول ماههای اخیر پروژه سد عنبران پیشرفت قابل توجهی داشته است.

فرزاد قلندری با قدردانی از شرکت آب منطقه ای اردبیل برای پیگیری تخصیص اعتبارات و همچنین فعالیت های عمرانی در سد عنبران، تصریح کرد: با تداوم این فعالیت ها شاهد بهره برداری از سد عنبران در زمان تعیین شده در سال آتی خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر