کد خبر: 1033931
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
مرد فریبکار که با وعده تهیه کارت معافیت سربازی متقاضیان را فریب داده و از این راه پول میلیاردی به جیب زده سرانجام بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: چندی قبل شکایت‌های مشابهی درباره کلاهبرداری با وعده تهیه کارت پایان خدمت سربازی به مأموران پلیس تهران گزارش شد. بررسی شکایت‌های مطرح شده نشان داد متهم خودش را از مقام‌های بلندمرتبه دولتی معرفی کرده و مدعی شده که می‌تواند به راحتی معافیت خدمت سربازی بگیرد. یکی از شاکیان گفت مدتی قبل به واسطه یکی از دوستانم با متهم آشنا شدم و راهی دفتر کارش در خیابانی در مرکز شهر شدم. به خاطر اینکه برای خروج از کشور به کارت پایان خدمت نیاز داشتم مشکلم را با وی در میان گذاشتم. او وعده داد با روابطی که دارد می‌تواند مشکل من را حل کند و برایم معافیت بگیرد ولی من باید هزینه‌اش را بدهم که قبول کردم. برای پرداخت پول هم در یکی از ایستگاه‌های مترو قرار گذاشتیم و پول را به وی تحویل دادم و منتظر شدم تا کارت را تحویلم دهد. بعد از آن هر چه تماس گرفتم جوابم را نداد برای همین راهی محل کارش شدم که دیدم دفتر را تخلیه کرده است.

در شاخه دیگری از بررسی‌ها مشخص شد که متهم با بیشتر شاکیان در ایستگاه‌های متروی مرکز شهر قرار می‌گذاشته است. از آنجا که احتمال می‌رفت متهم به همین شیوه در حال فریب افراد دیگری باشد تیمی از مأموران پلیس مترو برای بازداشت متهم وارد عمل شدند و چند روز قبل او را در ایستگاه متروی امام خمینی شناسایی و بازداشت کردند.

متهم وقتی با شاکیان مواجه شد به ۵۰ کلاهبرداری مشابه اعتراف کرد و گفت که از این راه یک‌میلیارد تومان به جیب زده است. سرهنگ سعید عزت‌اللهی، رئیس پلیس متروی تهران گفت: متهم به همراه پرونده در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار