کد خبر: 1033724
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
فرمانده سپاه استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نوعی ادبیات ایثار، جهاد و شهادت را ارتقاء بخشید.

سردار سید یوسف مولایی در آیین نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد ولیعصر (عج) شهرک سپهر کرج افزود: سردار سلیمانی همرزم شهید باکری، همت و کاظمی بود ولی برای خودش یک قاموس و یک واژه نامه جدیدی را از ایثار، جهاد و شهادت پس از جنگ ترسیم و تبیین کرد.

وی اظهار داشت: این شهید ویژگی ها و خصیصه های عجیبی داشت که هر کسی به نوعی این شهید را شناخت و دل به این شهید سپرد.

سردار مولایی گفت: هیچ کسی نمی تواند با هر مقداری از بودجه و کار فرهنگی و تلاش در دنیا محبت کل مردم را جمع کند و برای خود ذخیره کند ولی حاج قاسم توانست.

وی یادآور شد که ترامپ وقتی می گوید هفت هزار میلیارد دلار خرج کردیم که چراغ خاموش در عراق بنشینیم یعنی در عراق و افغانستان جایی ندارد و کسی دوستش ندارد ولی چرا شهید سلیمانی محبتش در دل همه نشسته است.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: آنجا که خداوند در سوره مریم می فرماید «کسی که ایمان آورد و عمل صالح انجام داد خداوند محبتی از او در دل همه می گذارد» و این محبت خدایی است و قابل خرید نیست ولی فرمول خوبی است زیرا همه دوست دارند که دوست داشته شوند.

وی بیان داشت: شهید سلیمانی نماد و مجسم این فرمول بود که می بینیم از عراق و افغانستان و سوریه همه خواستار این شهید هستند به طوریکه یکی از سران عشایر عراق به من گفت « اگر شهید سلیمانی نبود معلوم نبود ناموس و زندگی ما دست جه کسی بود» .

سردار مولایی تاکید کرد: شهید سلیمانی نمادی از انسان پاک باخته ای بود که خود را فدا کرد تا اسلام و انسان ها نجات پیدا کند.

در این آیین که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور تعدادی از مردم شهید پرور کرج برگزار شد، سردار رحیم نوعی اقدم یکی از فرماندهان مقاومت در جبهه سوریه نیز سخنرانی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار