کد خبر: 1033711
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
"یاداشت"

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، رضاصالحی پژوه صاحب امتیاز هفته نامه قاف قلم در یاداشت اعتراض آمیزخود خطاب به مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان نوشت؛ آقای شیشه فروش؛ اظهارات تکان دهنده حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر ، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی مبنی بر دلایل آلودگی هوای اصفهان را شنیدید؛ایشان یکی از دلایل این آلودگی را استفاده از سوخت مازوت توسط نیروگاه شهید منتظری اصفهان بیان کرده بود.

همین موضوع باعث افزیش آلودگی بیش از حد استاندارد شده وهوای شهر تاریخی اصفهان ومردم این شهردر محاصر آلودکی صنایع قرار بگیرند واصفهان را تبدیل به آلوده ترین شهر کشورکند.

❗حال جای سئوال این جاست که اولا مگر نه این که 7 سال قبل با دستور دادستان عمومی و انقلاب اصفهان مشعل های مازوت سوز نیروگاه پلمپ شدند و شرکت گاز مکلف گردید به میزان مورد نیاز گاز برای این مرکز تامین نماید؟ پس چرا اکنون سخن از سوخت مجدد مازوت در این نیروگاه به گوش می رسد؟

البته این در حالی است که دادستان عمومی و انقلاب اصفهان چند ماه گذشته مجددا در نشست خبری خود، استمرار این پلمپ را تائید کرد و خبری از رفع این ممنوعیت نبود...

پس بفرمایید کدام نهاد جرات کرده است پلمب دستگاه قضایی را شکسته و از مازوت استفاده نماید که نتیجه آن بازی اینچنین با سلامت مردم یک کلانشهر و چندین شهر اطراف آن خواهد بود؟

دوم این که: جنابعالی که جانشین استاندار در موضوع مدیریت بحران از جمله افزایش آلاینده های هوا می باشید، چطور نمی دانید نیروگاه تاکنون از مازوت استفاده می کرده است؟

سوم این که: آیا نتیجه پژوهش دانشگاه صنعتی اصفهان که در خصوص علل این آلایندگی انجام گرفت، در اختیار آن مدیریت قرار گرفته یا خیر؟

چنانچه پاسخ منفی است، لطفا دلیل آن را بفرمایید که چرا به رغم حساسیت موضوع، نتایج مزبور در اختیار واحد تحت امرتان نیست؟

و اگر پاسخ مثبت است، لطفا بر اساس قانون دسترسی آزاد به اطلاعات، آن را به منظور شفاف سازی در اختیار رسانه های جمعی قرار دهید تا مردم نیز از نتایج این پژوهش مطلع گردند.

چهارم نیز این که: ممکن است موضوع مطروحه توسط جناب حاجی دلیگانی مبنی بر مازوت سوزی در نیروگاه از اساس اشتباه و غیر واقع بوده که به عنوان متولی این موضوع می طلبد آن را مستند شفاف سازی نمایید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر