کد خبر: 1033707
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
فرمانده انتظامي شهرستان برخوار:
سرهنگ "نعمت خليلي" از دستگيري اعضای یک باند 7 نفره سارقان خودرو و کشف 50 فقره سرقت از آنان خبر داد .

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس بیان داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان "برخوار"، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این سارقان تحت عنوان مسافر در مسیر های بین شهری سوار بر خودرو می شدند و در مسیری خلوت اقدام به ضرب و شتم راننده و سرقت خودروی او می کردند افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند 7 نفر را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار ادامه داد: افراد دستگیر شده تاکنون به 50 فقره سرقت خودرو در شهرستان "برخوار" و شهرستان های اطراف شهر اصفهان اعتراف کرده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این سارقان به صورت 2 یا 3 نفره مرتکب سرقت خودروی شهروندان می شدند که همه اعضای باند برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ خلیلی با اشاره به اینکه این پرونده برای بررسی دیگر ابعاد آن و کشف دیگر سرقت های احتمالی و شناسایی مالخران در دست بررسی است خاطر نشان کرد: امید است رانندگان عزیز به توصیه های پلیس توجه کنند و از سوار کردن مسافر ناشناس و مشکوک در مسیرهای بین شهری و خلوت اکیدا خودداری کنند و اگر با این افراد روبه رو شدند از درگیر شدن با آنها اکیدا خودداری و در اسرع وقت با سامانه 110 پلیس تماس و موضوع را اعلام کنند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار