کد خبر: 1033273
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

آشنایی با مراکز خرید کیش

رپورتاژ آگهی/ کیش یک انتخاب مناسب برای کسانی است که قصد بازارگردی و خرید دارند. این جزیره با مراکز تجاری گسترده و متنوعش، فرصتی ویژه برای گردش و خرید همزمان است. اگر با تورهای کیش به جزیره سفر می‌کنید، بهتر است با مراکز خرید آن آشنایی داشته باشید. اکثر پاساژهای کیش در مرکز آن و نزدیک به هتل‌های شناخته شده قرار گرفته‌اند. برای انتخاب تور با هزینه کم می‌توانید قیمت تور کیش را در سایت‌های معتبر فروش بلیط جستجو و مقایسه کنید.

مرکز تجاری مرجان

مرجان یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید در کیش است. این مجتمع تجاری در شرق جزیره و روبروی پارک مرجان قرار گرفته و سالانه مسافران زیادی برای بازدید و خرید به این مرکز تجاری و مراکز تجاری هم‌جوار آن سر می‌زنند.

مرکز تجاری مروارید

مرکز تجاری مروارید کیش نه‌تنها اسم زیبایی دارد، بلکه یکی از قدیمی‌ترین مراکز تجاری این جزیره محسوب می‌شود که در سال ‍۱۳۷۳ در شهرک صدف ساخته شده و از گذشته مورد توجه بازیدکنندگان قرار گرفته است. معماری این مرکز خرید به سبک تخت جمشید طراحی شده و در زمینی به مساحت ۲۹۰۰۰ مترمربع با هشت بازارچه و ۱۲ ورودی اجرا شده است. بازارچه‌های مرکز تجاری مروارید با الهام از تاریخ باستانی به نام‌های پاسارگاد، پرسپولیس، تیسفون، بیستون، ایران، آریا، آپادانا و پارس نام‌گذاری شده‌اند. اگر با تور کیش از تهران سفرتان را شروع کرده‌اید، حتما بازدید از این مرکز تجاری را در برنامه خود قرار دهید.

مراکز تجاری پردیس یک و دو

مرکز تجاری پردیس یک در سال‌های اولیه دهه هفتاد ساخته شد و مرکز جامعی برای خرید پوشاک آقایان، بانوان و کودکان بود. در پی استقبال مردم از این مجموعه تجاری در سال ۱۳۷۸ مرکز خرید پردیس دو هم افتتاح شد. پردیس دو نسبت به پردیس یک سازه‌ای مدرن‌تر دارد و اگر قصد خرید برندهای لوکس و بین‌المللی داشته باشید، این مرکز خرید برای شما گزینه‌ای مناسب است. پردیس یک در بولوار فردوسی و پردیس دو در بولوار خیام جزیره کیش واقع شده‌اند. گردش در این مراکز تجاری خسته‌کننده نیست چون همه ساختمان با پله‌های برقی و آسانسورهای شیشه‌ای و معمولی تجهیز شده است.

مرکز تجاری مریم

یکی از کوچک‌ترین مراکز تجاری در کیش مریم است. این مرکز خرید با اینکه فضای محدودی دارد اما فضای شیک و جذابی برای مسافرانی است که از محیط‌های دنج و خلوت لذت می‌برند. همچنین وجود یک رستوران با منوی متنوع و کافی‌شاپ با چشم‌انداز خلیج فارس محیط را برای مسافران جذاب‌تر می‌کند. مرکز تجاری مریم در خیابان سنایی واقع شده است.

دیپلمات مال

این مرکز خرید در میدان لارک جزیره واقع شده و محیطی مناسب برای خانواده‌هایی است که با فرزندان خود به کیش سفر می‌کنند. در طبقه دوم این مرکز تجاری شهربازی قرار گرفته و فضای آن مناسب برای بازارگردی همراه با خانواده است. کسانی که با تور کیش از تهران به جزیره سفر می‌کنند، بهتر است بازدید از مراکز تجاری خاص کیش را در لیست سفرشان قرار دهند.

مرکز خرید رویا مال

رویا مال با 76 واحد تجاری و ۵۴ واحد اداری و در پنج طبقه یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید در جزیره است و برندهای مختلف بین‌المللی و مشهوری مانند اسپریت، ماوی دلونگی، ال جی، بنتون، سامسونگ، اٰپل و پاندا در آن حضور دارند. رویا مال در خیابان رودکی و نزدیکی هتل پارمیس قرار گرفته است. اگر با تور کیش به جزیره سفر کرده‌اید، حتما به این مرکز خرید زیبا سر بزنید.

آشنایی با مراکز خرید کیش

مرکز خرید سارینا یک و دو

مرکز خرید سارینا نزدیکی هتل‌های داریوش و ارم ساخته شده و جز محبوب‌ترین پاساژهای کیش است. از مزایای سارینای یک می‌توان به پارکنیگ آن اشاره کرد. مرکز تجاری سارینا یک، 10 طبقه دارد و بخشی از طبقات آن تجاری و بخشی از آن اداری است. اگر به این مجتمع سر بزنید، می‌توانید نیازهای خود را از پوشاک تا خدمات کامپیوتری برطرف کنید. برای رزرو تور کیش یا اطلاع از قیمت تور کیش علی بابا به سایت‌های معتبر رزرو بلیط مراجعه کنید. با رزرو تور کیش از تهران سفر شما راحت‌تر و آسوده‌تر خواهد شد.

مرکز خرید دامون

اگر قصد بازارگردی دارید درحالی ‌که همه اعضای خانواده از این گردش لذت ببرند، مرکز خرید دامون بهترین گزینه برای شما است. این مرکز تجاری یک فضای تفریحی و تجاری محسوب می‌شود. دامون در سال ۱۳۸۸ در مساحتی نزدیک به ۱۳۰۰۰ متر مربع افتتاح شده و یکی از بزرگ‌ترین بازارهای کیش است. از جمله امکانات دامون می‌توان به فودکورت، سینما و پیست اسکی آن اشاره کرد. فودکورت آن مجموعه‌ای از برندهای مختلف و مشهور فست فود و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و لبنانی است. اگر دنبال فضایی خانوادگی و با کیفیت هستید، مرکز خرید دامون که در خیابان وصال واقع شده گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

پاساژهای ونوس، پانیذ، زیتون، پارس خلیج و بازار صفین هم از دیگر بخش‌های تجاری جزیره کیش هستند که می‌توانید طی سفر از آن‌ها دیدن کنید. بازار صفین با فضایی عربی یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش است که اجناس آن نسبت به دیگر مناطق کیش ارزان‌تر هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار