کد خبر: 1033205
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
سرهنگ گودرزی خبر داد:
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی که با ثبت ۶۷۹ فقره سند صوری خسارت در سامانه یکی از شرکت‌های بیمه گر ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران گفت: نماینده یکی از شرکت‌های بیمه گر به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت، فردی ناشناسی در سامانه شرکت بیمه چندین فقره سند صوری خسارت بدنه ثبت و خسارت مالی فراوانی به شرکت وارد کرده است.

وی عنوان کرد: مهندسان پلیس فتا در بررسی‌های پلیس دریافتند که ثبت سند‌های صوری داخلی بوده و به احتمال فراوان فردی با در اختیار داشتن رمز‌های مربوط توانسته است اسناد صوری را ثبت و مبلغ ثبت شده در برگ‌های تعیین خسارت وارده را از شرکت بیمه دریافت کند.

رئیس پلیس فتا تهران بیان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم روزانه ۷ فقره سند صوری در سامانه پلیس با همکاری یکی از مراجعه کنندگان به شرکت، ثبت کرده و در مجموع ۶۷۹ فقره سند صوری تنظیم کرده است.

این مقام سایبری تصریح کرد: با تلاش بی وقفه افسران سایبری پلیس فتا هویت متهم و مخفیگاه وی شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات پلیسی به پلیس فتا انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: متهم به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: تکمیل پرونده و دستگیری همدست متهم ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار