کد خبر: 1033202
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۲ میلیون عدد کالای بهداشتی به همراه بیش از ۲۱ هزار لیتر ضدعفونی کننده و دستگیری ۸۲ محتکر طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین، سردار "محمدرضا مقیمی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به همه گیری ویروس کرونا، سرکشی از اصناف و کنترل انبارها و اجرای طرح تشدید مقابله و مبارزه با احتکار و قاچاق اقلام بهداشتی و پزشکی مورد نیاز مردم همچنان به صورت روزانه در سطح کشور در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

وی افزود: طی هفته گذشته کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی 70 انبار و مرکز پخش متخلف کالاهای بهداشتی و پزشکی را شناسایی و در بازدید از این مراکز بیش از 2 میلیون عدد انواع ماسک و دستکش به همراه بیش از 21 هزار لیتر انواع ضد عفونی کننده و مواد شوینده و بیش از 8 تن پودر لباسشویی کشف و مراکز مذکور را پلمب کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در این رابطه 25 خودرو توقیف و 82 متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده، کالاهای مکشوفه تحویل دانشگاه های علوم پزشکی استان های محل کشف، و متهمان نیز تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم و اصناف در همکاری خوب با پلیس، از هموطنان خواست در صورت مشاهده تخلفات (قاچاق کالا، احتکار و ...) موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.#

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار