کد خبر: 1033174
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه اردبیل:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در روز ۹ دی که میثاق امت با ولایت ظهور پیدا کرد، یأس استکبار به معنای واقعی رقم خورد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام فیاضی در مراسم گرامیداشت 9 دی که به صورت ویدئوکنفرانس در جمع بسیجیان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه‌چینی‌های متعدد علیه ملت ایران سعی کردند تا انقلاب ارزشی آنها را زمین‌گیر کنند.

وی تصریح کرد:‌ آمریکایی‌ها و همدستان منطقه‌ای آنها با تحریک صدام و سایر کشورها سعی کردند تا حمله نظامی به ایران انجام شده و هشت سال دفاع مقدس این توطئه و ترفند آنها را خنثی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به روش‌های متعدد حیله‌گری آمریکا و سران استکبار در چهار دهه گذشته اشاره کرد و گفت: از ترور مقامات و دانشمندان ایرانی گرفته تا هجمه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و فتنه‌گری در داخل کشور از جمله این تلاش بی‌وقفه آنها بود تا ملت ایران را از مسیر آرمانی و ارزشی خود دور کنند.

فیاضی به فتنه سال 88 و همراهی عده‌ای در داخل اشاره کرد و افزود: آنهایی که مخالف اصل ولایت فقیه بوده و نظام دیکتاتوری غرب را مورد تکریم قرار می‌دادند، در حماسه 9 دی به معنای واقعی از سوی ملت طرد شده و برای همیشه برنامه براندازی آنها نقش بر آب شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهید علمی کشور فخری‌زاده خاطر نشان کرد: دشمنان ما با توطئه‌چینی علیه دانشمندان هسته‌ای و شخصیت‌های علمی ایران نشان داد که با هر پیشرفت ایرانیان حتی در عرصه علمی مخالف بوده و تلاش می‌کنند تا جریان انقلاب اسلامی به شکست منجر شود.

فیاضی تنها راه مقابله با این همه شرارت و ستیز اهریمنی را تکیه بر توان داخلی، راهبرد مقاومت و خوداتکایی اعلام کرد و ادامه داد: ملت ما به مانند دهه اول انقلاب در مناسبت‌های مختلف نشان داده که توطئه دشمنان خنثی شده و آنها نمی‌توانند رویش‌های انقلاب اسلامی را ناکام بگذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: امروز آرمان انقلاب اسلامی به همه کشورها صادر شده و بیش از هر زمان دیگر رو سیاهی برای دشمنانی باقی مانده که بیش از هر زمان دیگر با تکبر و غرور احساس می‌کردند جمهوری اسلامی ایران را می‌توانند در همان دهه‌های اول زمین‌گیر کنند.

فیاضی بیان کرد: در 9 دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم ما به رغم شرایط کرونا در فعالیت‌های حوزه مجازی و همچنین نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف به دشمنان این پیام را می‌دهند که در مسیر انحراف جمهوری اسلامی ایران بیش از این خود را خسته نکنند.

برنامه‌های گرامیداشت 9 دی در مناطق مختلف استان به شکل فضای مجازی برگزار و ادارات، نهادها و ارگان‌های انقلابی نیز با صدور اطلاعیه‌ها و پیام‌هایی ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت امت با ولایت، سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و بر ادامه راه نورانی این شهید والامقام تاکید کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر