کد خبر: 1032774
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
باشگاه پرسپولیس با اشاره به رکورد‌های جابه جا شده توسط کاپیتان این تیم به وی لقب «تمام نشدنی» داد.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان با حضور در میدان فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ رکوردی تازه بر جای گذاشت.

کاپیتان پرسپولیس که پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر است در دیدار مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی در فینال آسیا برای شصت و یکمین بار در لیگ قهرمانان به میدان رفت تا رکورد بیشترین تعداد بازی در این مسابقات در میان بازیکنان ایرانی را به نام خود ثبت کند. او همچنین نخستین بازیکنی است که در دو فینال لیگ قهرمانان بازوبند کاپیتانی نماینده ایران را بر بازو داشته است.

حسینی در کنار کنعانی‌زادگان مقابل اولسان عملکرد بی‌نقصی ارائه دادند. او آمار ۴۹ پاس با دقت ۸۹.۸ درصدی، ۷ نبرد موفق، ۳ دفع توپ و ۲ تکل را به نام خود ثبت کرد.

این در حالی است که کاپیتان سرخ‌ها در دیدار مقابل نساجی که روز گذشته برگزار شد برای دویست و ششمین بار با پیراهن پرسپولیس به میدان و رفت با عملکردش ثابت کرد لقب «تمام نشدنی» برازنده او است.

او در نیمه دوم با صورت مقابل شوت محکم بازیکن نساجی قرار گرفت و اجازه نداد تا دروازه تیم برای دومین بار باز شود. این اقدام کاپیتان، پرسپولیس را در بازی نگه داشت و در نهایت در وضعیت نامناسب زمین بازی، شاگردان یحیی گل‌محمدی در عین شایستگی به تساوی رسیدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار