کد خبر: 1032696
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این مجموعه با تمام توان و قدرت در کنار ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا است.

سردار مصطفی محمدی در مراسم کمک مومنانه به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت محمدرضا فخیمی، افزود: سربازان و خادمان مردم در تیپ مکانیزه سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا دوشادوش مردم در تمام شهرهای آذربایجان شرقی اقدام به سم پاشی و ضدعفونی معابر با استفاده از تجهیزات جنگ نوین به شکل گسترده وارد عرصه شدند.

وی اظهار داشت: در گام های بعدی نیز تیپ مکانیزه امام زمان نیروی زمینی سپاه هم خود اقدام به تهیه و توزبع بسته های معیشتی کرد و هم در توزیع بسته های معیشتی دیگر نهادها از لحاظ نیروی انسانی به آنها کمک کرد که این اقدام هم از مهم ترین فعالیت ما از زمان شیوع ویروس کرونا به شمار می رود.

محمدی ابراز امیدواری کرد با تلاش های همه جانبه و تعامل بین دولت و ملت هر چه سریع تر ویروس کرونا نابوده شده و جریان زندگی به حالت عادی برگردد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت تبریز هم در این مراسم با اشاره به ویژگی های اخلاقی شهید فخیمی، گفت: این شهید بزرگوار از نظر معنویت یک شخصیت مقید به مسائل شرعی بود که همه دوستان و اطرافیان وی به آن شهادت می دهند. 

حجت الاسلام رحمانی افزود: بصیرت و ولایت مداری ویژگی اخلاقی دیگر فخیمی بود که به خاطر این باور و  تبعیت از فرمان ولی فقیه پا به جبهه های مقاومت گذاشت و در نهایت به آنچه که استحقاقش بود، رسید.

وی تسلط به فنون نظامی را از ویژگی بارز شهید فخیمی عنوان و اضافه کرد: در ذکر این ویژگی همین بس که وقتی سردار جعفری فرمانده پیشین سپاه پاسداران یادداشت های آن شهید را در زمینه ادوات و فنون نظامی دیدند، عنوان کردند که ما یک شخص دانشمند را از دست دادیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر