کد خبر: 1032636
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
 فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری باند سرقت از کارت‌های بانکی در پاکدشت خبر داد و گفت: در این خصوص تنها ۸۰ پرونده با ارزش ۲۰ میلیارد ریال در پاکدشت تشکیل شده است.
سردار کیومرث عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر از شناسایی و انهدام باند جعل و سرقت از کارت‌های بانکی در پاکدشت خبر داد و افزود: شکایات متعددی از سوی شهروندان داشتیم، مبنی بر اینکه مبالغی از حساب بانکی آن‌ها برداشت می‌شود، که به همین علت بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس فتا پاکدشت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: بررسی‌ها نشان داد، که افراد تبهکاری با یک تراشه اقدام به کپی گرفتن از کارت‌های بانکی می‌کردند و این اطلاعات را روی کارت‌های خام کپی و اقدام به تخلیه حساب‌های بانکی مردم می‌کردند و در نهایت موجودی سرقت شده از حساب‌های بانکی افراد به کارت‌های دیگری که از معتادان خریداری شده بود، واریز می‌شد.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات تخصصی پلیس سرانجام محل اقدامات مجرمانه این افراد که یک دکه اجاره‌ای در مسیر بزرگراه امام رضا (ع) بود، شناسایی و چهار نفر را در این رابطه دستگیر کرد.

عزیزی گفت: تاکنون و با شکایت افراد مالباخته بیش از ۸۰ پرونده با ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال در خصوص این سرقت‌ها در پاکدشت تشکیل شده است و از افراد دیگری که در این پرونده شکایتی دارند، درخواست داریم، به پلیس فتا پاکدشت مراجعه کنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار