کد خبر: 1032406
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر از افزایش نیافتن اعتبارات این اداره در سه سال گذشته به رغم بالارفتن هزینه‌های راهداری انتقاد کرد و گفت: کمبود اعتبارات و منابع مالی چالش جدی راهداری اهر است.

قاسم قمری در جمع خبرنگاران با انتقاد از عدم تخصیص به موقع اعتبارات راهداری شهرستان افزود: بالا بودن سن و فرسوده بودن ماشین‌آلات راهداری  از دیگر چالش‌هایی است که این حوزه با آن مواجه است و این عوامل موجب کاهش کارآیی راهداران شده است.

وی گفت: ۳۲ دستگاه ماشین‌آلات و ۶۵ پرسنل در چهار راهدارخانه شهرستان مستقرند و وظیفه نگهداری هزار کیلومتر راه اصلی و روستایی و ۲ گردنه‌ی کوهستانی و برف‌گیر را بر عهده دارند و به روز نبودن تجهیزات موجب بروز مشکلات عدیده ای می شود و کارکنان را خسته کرده است.

۴۹ نفر را در جاده‌های شهرستان اهر جان باختند

رییس پلیس راه اهر - تبریز  نیز  از کاهش ۲۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در سال‌جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر خبر داد و گفت: در ۹ ماهه گذشته امسال و بر اثر تصادفات رانندگی ۴۹ نفر در محورهای مواصلاتی این شهرستان فوت  و ۴۶۱ نفر مجروح شده اند که در مقایسه با سال گذشته در فوتی‌ها ۲۳ درصد و در تصادفات جرحی ۱۵ درصد کاهش داشته است.

سرگرد ناصر پاشایی افزود: تصدفات منجر به جرح در سال‌جاری ۷۷ موردی کمتر بوده و این نتیجه رعایت قوانین و همچنین حضور کنترلی پلیس در  جاده هاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر