کد خبر: 1032386
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان:
حجت الاسلام اصغر توسلی گفت: بسته کمک معیشتی برای نیازمندان اصفهان در قالب طرح شهید سلیمانی توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام اصغر توسلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی برای کمک به نیازمندان استان اصفهان اظهار داشت: این طرح در هشت بقعه متبرکه ناحیه یک شهرستان اصفهان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه مباحث اجتماعی و فرهنگی طرح شهید سلیمانی سازمان اوقاف در مراکز افق امامزادگان پیگیری می‌شود، ادامه داد: بر این اساس در مقبره علامه مجلسی تاکنون یک هزار و 500 بسته ویژه شب یلدا شامل میوه، شیرینی، خشکبار و مواد بهاشتی تهیه شده در حال توزیع است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه شهرستان اصفهان همچنین به تهیه 110 بسته معیشتی در قالب کمک به نیازمندان در مقبره شاهزاده حسن اشاره کرد و گفت: این بسته‌ها نیز دارای ارزش ریالی خوبی است که به نیازمندان شناسایی شده اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح کمک به کارگران فصلی در اصفهان اظهار داشت: امروز به کارگرانی که در میدان‌های اصلی شهر می ایستند یک بسته معیشتی اهدا می‌شود.

حجت الاسلام توسلی همچنین ضمن گرامی داشت روز پرستار ابراز داشت: امروز به مناسبت روز پرستار با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه در بیمارستان حضرت بقیه الله حضور یافتیم و از حافظان سلامت با اهدای پک شب یلدا هم هدیه نقدی تجلیل کردیم.

وی همچنین به تجلیل از طلاب داوطلب فعال در بیمارستانهای اصفهان اشاره کرد و گفت: بسیاری از این افراد در بیمارستان الزهرا (س) در بخش کرونایی فعال هستند که مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر