کد خبر: 1032111
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
استاندار خراسان رضوی
استاندار خراسان رضوی در بازدید از موسسه فرهنگی قدس ضمن اشاره به جایگاه رسانه در اثرگذاری‌های اجتماعی گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم در شفاف‌سازی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به مدیریت استان کمک کنند تا ضمن اشراف به نیازهای استان بتوانیم آن‌ها را برطرف کنیم.

محمدصادق معتمدیان، استانداری خراسان رضوی در این بازدید که به مناسبت سالروز انتشار روزنامه قدس صورت گرفت، گفت: توسعه همه‌جانبه جزء برنامه‌های دولت‌های مختلف بوده و در این دولت هم استانداری به عنوان نماینده عالی دولت در استان همین رویه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی صنایع، معادن و ظرفیت‌های تجاری را از پیشران‌های توسعه استان دانست و گفت: در پیشبرد برنامه‌های دولت در استان باید روی این مزیت‌های نسبی متمرکز شویم.

وی ابراز کرد: به دنبال این هستیم که از همه ظرفیت‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی ازجمله  آستان قدس رضوی، برای توسعه استان و خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم مخصوصاً در حاشیه شهر مشهد استفاده کنیم.


استاندار خراسان رضوی، تصریح کرد: از رسانه‌ها انتظار داریم در شفاف‌سازی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به مدیریت استان کمک کنند تا ضمن اشراف به نیازهای استان بتوانیم با هم‌افزایی و تعامل با دستگاه‌های متولی اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به اهمیت حوزه رسانه در تأثیرگذاری‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، گفت: به رسانه‌ها و اثرگذاری بی‌بدیل آن‌ها در میان اجتماع برای توسعه استان نیاز داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار