کد خبر: 1032096
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
چهار جایگاه برداشت آب شرب خیر ساز با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان گناباد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 حامد قربانی، فرماندار گناباد با بیان اینکه برای جداسازی آب شرب در شهرستان تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: بهره‌برداری از این جایگاه‌ها در بحث پدافند غیرعامل در سطح شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

هادی حیدری نیا، مدیر امور آب و فاضلاب گناباد گفت: به‌منظور بهبود کیفیت آب شرب شهرستان گناباد، از سال 1396 پروژه جداسازی شبکه آب شرب در شهر گناباد و کاخک و از سال 1399 در شهر بیدخت آغاز شد.

وی ادامه داد: با اجرای  27 کیلومتر شبکه امکان ایجاد جایگاه‌های برداشت آب شرب در شهرهای گناباد و کاخک میسر شد؛ در شهر بیدخت نیز به‌زودی این مهم  امکان‌پذیر خواهد شد.

وی به مشارکت افراد خیر و نیکوکار در اجرای پروژه‌های آبرسانی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: 15 جایگاه در گناباد، 6 جایگاه در کاخک و 10 جایگاه در شهر بیدخت توسط خیرین در قالب نذر آب ساخته خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه شش جایگاه نیز از محل اعتبارات استانی در شهر کاخک ایجاد می‌شود افزود: تاکنون 9 جایگاه توسط خیرین در شهر گناباد ساخته و یا بازسازی شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب گناباد، اعلام کرد: برای این چهار جایگاه که در سالروز ولادت حضرت زینب «س» و گرامیداشت یاد و نام مدافعان سلامت و افتتاح شد دو میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار