کد خبر: 1032063
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
به مناسبت هفته پژوهش ؛
در راستای توسعه همکاری‌های پژوهشی، تحقیقاتی و فناوری میان شرکت گاز استان اصفهان و دانشگاه فنی حرفه ای اصفهان شهید مهاجر تفاهم نامه همکاری سه ساله منعقد گردید .

 

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، به  نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان ، سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، هدف از انعقاد اين تفاهم‌ نامه را گسترش تعاملات علمی پژوهشی، توسعه پژوهش های کاربردی، توسعه فناوری‌های نوین، تحقق کارآفرینی و رفع موانع و مشکلات مرتبط با استفاده از توانمندي‌هاي علمي، فني و آزمايشگاهي جهت پاسخگويي اثربخش به چالش‌هاي طرفين و ایجاد زمینه‌های فرآیند تبدیل ایده به محصول عنوان کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در این دانشگاه بیان داشت: تلاش این شرکت انجام پژوهش در راستای استراتژی های شرکت بوده و سعی دارد با رفع مشکلات موجود صنعت، نیازهای آتی و بلند مدت را شناسایی و از طریق مراکز تحقیقاتی و صنعتی پویا و مدرن به سمت استقلال و خودکفایی و صنعتی گام بردارد.

لازم به ذکر است، در اولويت قراردادن عناوين تحقيقاتي توافق شده با شركت گاز به عنوان موضوع طرح پژوهشي و ابلاغ به واحد‌های مستقر در این دانشگاه. ارایه خدمات آزمایشگاهی، علمي و اطلاعاتي در زمينه‌هاي تخصصي مورد نیاز شرکت گاز،همفكري و همكاري در طرح‌های تحقيقاتي شركت گاز، دعوت از متخصصين شاغل در شركت گاز جهت حضور در سمينارهاي علمي، جلسات پژوهشی و فناوری و نظاير آن كه مرتبط با فعالیت‌های شركت گاز می باشد، شناسایی، جذب و حمایت از ایده‌پردازان، مبتکرین و کارآفرینان فعال در حوزه‌های مرتبط با صنعت گاز و ساماندهی فعالیت‌های آن‌ها در قالب واحدهای فناور در راستای خودکفایی. تامين فضاي فيزيكي در دانشگاه جهت حضور هفتگي نمايندگان، کارشناسان و متخصصین شركت به منظور معرفي و اطلاع‌رساني پروژه‌هاي پژوهشي و فناوری شرکت طبق برنامه هماهنگ شده با دانشگاه و همکاری در ارایه خدمات در حوزه ثبت پتنت داخلی و خارجی به منظور محافظت قانونی از ایده‌های نو در صنعت گاز از تعهدات این دانشگاه نسبت به شرکت گاز می باشد.

همچنین، فراهم آوردن شرایط حضور نماینده دانشگاه در شورای پژوهش شرکت گاز، تهيه مستمر عناوين تحقيقاتي مورد نياز شركت گاز و ارسال آن به دانشگاه. بررسي طرح های پژوهشی و فناوری پيشنهادي دانشگاه و اعلام فوری نتایج بررسی طرح به دانشگاه، تامين حمایت مالي مورد نياز برای پروژه‌های مصوب شورای پژوهش شرکت، حمايت مالي از پروژه‌های پژوهشی و فناوری كه موضوع آن‌ها در ارتباط با نیازها و فعاليت‌هاي شركت گاز بوده و  به تاييد شورای پژوهش شرکت رسيده باشد و معرفی کارشناسان مجرب جهت نظارت بر پروژه‌های پژوهشی و فناوری مرتبط با صنعت گاز. از تعهدات شرکت گاز استان اصفهان نسبت به دانشگاه است.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر