کد خبر: 1032051
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:
سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر" از کشف هزار و ۷۱۱ حلقه لاستیک خودرو‌های سبک و سنگین خارجی و داخلی احتکار شده در یک انبار به ارزش ۴۰ میلیاردریال خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، جانشین فرمانده انتظامي استان در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: ماموران پايگاه اطلاعاتي فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار  لاستيک خودروهای خارجی و داخلی در يک انبار  مطلع و  بلافاصله موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت،معدن وتجارت از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات 1711 حلقه لاستيک  شامل هزار و 300 حلقه لاستیک خودروهای سبک ایرانی و خارجی، 399 حلقه لاستیک خودروی سنگین و 12 حلقه لاستیک تراکتور کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اينکه کارشناسان مربوطه ارزش لاستيک هاي مکشوفه در این عملیات  را 40 ميليارد ريال اعلام کردند  گفت: انبار مذکور با حکم مقام قضائی پلمب و یک نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه احتکار کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم در شرایط اقتصادی حاضر کشور گناهی نابخشودنی و ظلم به مردم است تاکید کرد: پليس قاطعانه با محتکران کالاهای اساسي و مورد نیاز جامعه برخورد می کند و در این خصوص از مردم هم می خواهیم که اطلاعات و گزارش های خود را در خصوص این گونه جرایم از طریق تماس با شماره تلفن 110 در اختیار کارشناسان پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر