کد خبر: 1031902
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه گفت: تمامی مساجد و پایگاه‌های شهرستان از روزهای نخست شیوع کرونا همانند دوران جنگ تحمیلی به میدان آمده و در طرح کمک‌های مومنانه مشارکت کردند.

سید علی موسوی روز شنبه در بازدید از کمک های مومنانه برخی از مساجد و پایگاه شهرستان اظهار داشت: علاوه بر مردم نیکوکار و خیر مراغه، جامعه ورزش، گروه های جهادی، ارگان ها و نهادهای مختلف در این روزهای کرونایی یاری گر نیازمندان بودند و مراغه در طرح احسان و همدلی از پیشتازان استان است.

وی گفت: بیش از ۵ هزار بسته معیشتی ویژه شب یلدا در حال توزیع در شهرستان است که با توجه به اولویت بسته های معیشتی با شناسایی قبلی از سوی گروه های جهادی به دست نیازمندان واقعی می رسد.

وی به شب یلدا و دوری مردم از دورهمی ها در این شب اشاره کرد و گفت: دورهمی در این شب بسیار خطرناک است و انتظار داریم مردم به کمک حال کادر درمان باشند و در این شب از دورهمی و رفت و آمد پرهیز کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در حاشیه این بازدیدها  گفت: سه هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در شهرستان توسط گروه ها و نهادهای مختلف در چند روز گذشته توزیع شده و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی گفت: توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان توسط مرکز نیکوکار باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر (ع)، ۱۵۰ بسته هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان توسط پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر، ۱۴۰ بسته هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان توسط پایگاه شهید مدنی مسجد شریعت آباد از جمله کمک های مومنانه پایگاه ها و مساجد شهرستان در این روز است.

وی گفت: همچنین ۱۲ سری جهیزیه توسط بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مراغه جمع‌آوری و تحویل زوج‌های نیازمند این شهرستان شده است.

وی افزود: جهیزیه ها شامل اقلام ضروری خانواده از جمله یخچال، اجاق گاز، جارو برقی، فرش و سرویس آشپزخانه و در مجموع به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: تهیه و توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا هر کدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان از دیگر اقدامات بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مراغه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر