کد خبر: 1031779
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خبرداد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: تاکنون توانسته‌ایم با کمک دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای بیش از ۲ هزار نفر از آسیب‌دیدگان کرونا اشتغال‌زایی کنیم.

حجت الاسلام‌والمسلمین مهدی ولایی‌برحق با اشاره به اجرای با اشاره به اجرای طرح رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان البرز اظهار کرد: این دوره از رزمایش با محوریت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و با همکاری ۱۵ نهاد و ارگان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با تشکیل قرارگاه مرکزی مواسات و همدلی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان البرز سعی بر این داریم تا از تمام ظرفیت‌های موجود برای کمک به آسیب‌دیدگان از بیماری منحوس کرونا استفاده کنیم.
ایجاد شبکه‌سازی برای اجرای طرح رزمایش مواسات
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: در این راستا شبکه‌سازی مناسبی صورت گرفته است و توانسته‌ایم بخش اعظم ظرفیت‌های بالقوه موجود در سطح استان را تبدیل به بالفعل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از شبکه‌سازی ایجادشده این است که تمامی گروه‌ها و نهادها در این رزمایش درگیر شوند و در نهایت کمک‌های جمع‌آوری‌شده به صورت اصولی در میان همه نیازمندان توزیع شود.
استفاده ویژه از ظرفیت بانوان در رزمایش کمک مؤمنانه
ولایی‌برحق تصریح کرد: در این دوره از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه از ظرفیت بانوان به صورت ویژه استفاده شده است و حتی یک روز نیز با شعار «هم‌نفس» به آنها اختصاص یافته است.

وی در پایان با بیان اینکه خودکفا کردن آسیب‌دیدگان از کرونا نیز یکی از مهمترین اقدامات در این دوره خواهد بود، متذکر شد: تاکنون توانسته‌ایم با کمک دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای بیش از ۲ هزار نفر در مشاغل کارگاهی و خانگی اشتغال‌زایی کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار