کد خبر: 1031618
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت:شبکه توزیع برق کشور متشکل از ۶۰۰ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳۰۰ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و بیش از ۸۰۰ هزار ترانسفور ماتور هوایی و زمینی است.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: غلامعلی رخشانی مهر گفت: این حجم از تأسیسات همواره تعمیر و نگهداری می‌شود، اما امسال به منظور ایجاد هم افزایی بیشتر، ۱۲ برنامه سراسری تنظیم شد تا در قالب آن بتوانیم تعمیرات شبکه را انجام دهیم. بر اساس برنامه ریزی انجام شده، ۱۲ محور اصلی برای تعمیرات سراسری در پنجشنبه و جمعه آخر هر ماه تدوین شده است.

وی ادامه داد: در قالب این برنامه، حدود ۱۲۰۰ اکیپ عملیاتی با شعار مبنایی تأمین نیروی برق برای شهروندان و با محوری اصلی که ماهانه اعلام می‌شود، نسبت به انجام تعمیرات اقدام می‌کنند.

رخشانی مهر با بیان اینکه دور بعدی تعمیرات، ویژه تعویض کابل‌های خودنگهدار و اصلاح شبکه‌های فرسوده خواهد بود، اظهار کرد: بر این اساس در مکان‌هایی که شبکه‌ها در حریم هستند و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌کنند، اقدام به اصلاح شبکه می‌شود.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه از این پس هموطنان در سراسر کشور می‌توانند مشکلات و خرابی‌های شبکه‌های توزیع را از طریق «اپلیکیشن برق من» یا شماره ۱۲۱ اعلام کنند، تاکید کرد: امکان بارگذاری عکس، فیلم و متن در این اپلیکیشن وجود دارد و مشترکان می‌توانند در صورت مشاهده مشکلات شبکه، خرابی‌ها و. نسبت به گزارش آن به صورت لحظه‌ای اقدام کنند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار