کد خبر: 1030887
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
"یاداشت"

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، تعدادی از کشاورزان شهرستان اصفهان و دیگر شهرستان های حقابه دار حوضه زاینده رود طی نامه ایی به مهندس عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری نوشته اند؛شما با افتخار در شبکه تلویزیونی آن استان مصاحبه می فرمایید و از پیشرفت پروژه غیرقانونی بن بروجن صحبت می کنید. آقای استاندار، آیا این پروژه نقض مصوبات جلسات دهم و سیزدهم شورای عالی آب نیست؟

آیا نقض قانون توزیع عادلانه آب مصوب ۱۳۶۱ نیست؟

آیا این رودخانه خشک توان بارگذاری بیش از این دارد؟

شما به عنوان یک مسئول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، چگونه به خود اجازه می دهید حقابه قانونی، شرعی و عرفی هزار ساله کشاورزان حوضه زاینده رود (که اسناد آن نیز موجود است) مخصوصا کشاورزان ستمدیده شرق اصفهان را غصب نمایید.

آقای استاندار، مردم مومن شهرستان هایی که حقابه کشاورزان را برای آنها غصب کرده اید، اگر بدانند که این آب غصبی است، خودشان راضی به این امر نیستند.

آقای استاندار ، حقابه کدامیک از ما و کدام جمعیت از ما را به بن بروجن بخشیدید؟ ما بدون حقابه هایمان چگونه زندگی کنیم؟ حتما شما انتظار دارید ما تماشاگر نابودی کل زندگیمان توسط افرادی مانند جنابعالی و دیگر مسئولین محترم آن استان باشیم و دم برنیاوریم.

امید است خداوند همه را به راه راست هدایت فرمایند.

از طرف صنف کشاورزی استان و کشاورزان شهرستان اصفهان صریحا اعلام می نماییم، به هر قیمتی تا پای جان می ایستیم و اجازه نمیدهیم بیش از این حقوقمان توسط مجریان قانون شکن غصب شود.

از طرف کشاورزان شهرستان اصفهان و دیگر شهرستان های حقابه دار حوضه زاینده رود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر