کد خبر: 1030533
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح پویش ایران مهربان به منظور جذب حامی برای ۱۹ هزار کودک یتیم و محسنین در این استان خبر داد.

محمد کلامی  اظهار داشت: طرح «هر کارمند یک حامی» در قالب این پویش، با همکاری استانداری و اداره های استان جهت حمایت از فرزندان معنوی اجرا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: این طرح با هدف رسیدگی بیشتر به نیازهای مادی و معنوی فرزندان محروم از نعمت پدر و فرزندان دیگری که پدران شان به‌دلیل بیماری، کهولت سن، از کار افتادگی و گسستن از فضای پرمهر خانوادگی، توان اداره زندگی خود را ندارند، اجرا می شود.

وی بیان داشت: مردم نیک اندیش می توانند با واریز مستقیم مبلغ ماهانه از ۱۰ هزار تومان تا هر رقم دلخواه به حساب این کودکان، فرزندان معنوی خود را حمایت کنند.

کلامی خاطرنشان کرد: مردم می توانند برای شرکت در این طرح، علاوه بر حضور در پایگاه های کمیته امداد در سطح استان، با مراجعه به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir نسبت به این کار خداپسندانه اقدام کنند.

در زمان حاضر در حدود ۴۰ هزار حامی چتر حمایت خود را بر سر فرزندان ایتام و محسنین استان گسترده اند و ۱۹ هزار کودک همچنان در انتظار دست های مهربان هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر