کد خبر: 1029991
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
بر اساس نظرسنجی انجام شده اکثر آمریکایی‌ها اعتقاد دارند که کشورشان در مسیر نادرستی قرار دارد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین:‌ اکثر رای دهندگان آمریکایی معتقدند که آمریکا در مسیر نادرستی قرار دارد.

در این نظرسنجی که توسط مرکز هیل/هریس‌ایکس انجام شده، 62 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که آمریکا در مسیر غلطی قرار دارد.

در این نظرسنجی که بین روزهای 27 تا 30 نوامبر (7 تا 10 آذر) انجام شده،‌ تنها 38 درصد پرسش‌شوندگان گفته‌اند که فکر می‌کنند کشورشان در مسیر صحیحی قرار دارد.

در این نظرسنجی 47 درصد جمهوری‌خواهان گفته‌اند که آمریکا در مسیر صحیحی قرار دارد حال آنکه 53 درصد آنها چنین اعتقادی ندارند و در میان دموکرات‌ها نیز تنها 30 درصد آنها معتقدند که آمریکا در مسیر صحیحی قرار داشته و 70 درصد دیگر نیز گفته‌اند که کشورشان در مسیر نادرستی قرار گرفته است.

نظر افراد مستقل نیز به دموکرات‌ها متمایل بوده و 37 درصد آنها معتقدند که آمریکا در مسیر صحیحی  قرار دارد حال آنکه 63 درصد آنها گفته‌اند که کشورشان در مسیر نادرستی است.

رسانه‌های آمریکایی اعلام کرده‌اند که «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات پیروز انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) این کشور بوده است اما «دونالد ترامپ» رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید همچنان از اذعان به شکست خودداری می‌کند.

نظرسنجی مرکز هیل/هریس‌ایکس به صورت آنلاین و میان 2825 نفر انجام شده و درصد خطایی 1.84 درصد برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار