کد خبر: 1029864
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
رئیس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:
حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی:گفت: گفتمان درمانی و سازش با اروپا و آمریکا کارساز نیست بلکه باید با استقامت و استفاده از ظرفیت‌های درون تشکیلاتی نظام مشکلات را رفع کنیم.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، روز پنجشنبه آئین بزرگداشت شهید محسن فخری زاده که در مدرسه صدر بازار اصفهان و به همت طلاب و روحانیون برگزار شد دراین آئین نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترور از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته و شهادت شهیدانی مانند آیت الله دکتر بهشتی، شهیدان رجایی و باهنر، دانشمندان هسته‌ای، شهید سپهبد امیر صیاد شیرازی و غیره نتیجه این ترورها بوده است، اظهار داشت: از این رو از قوه قضائیه درخواست پرونده هشت شهریور را به جریان بیندازد.

وی اظهار داشت: این ترورها با استفاده از شبکه نفوذ انجام می‌شود، اضافه کرد: باید توجه داشت که مسئولان امنیتی کشور تاکنون ده‌ها بمب را خنثی کرده اند اما باید بیش از گذشته به امنیت کشور و امنیت شخصیت‌ها توجه داشته باشند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اذعان اینکه دشمن امروز راه تحریم در همه ابعاد را در پیش گرفته است، ابراز داشت: این موضوع قابل توجه است اما ملت ایران نشان داد با پیروی از رهبر انقلاب اسلامی بر این شرایط نیز غلبه کرده است.

وی گفت :آمریکا و اسرائیل در همه پروژه‌ها شکست خورده است و باید توجه داشت مهم‌ترین قطب در برابر استکبار جهانی نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام سالک ابراز کرد: تلاش دشمن نابودی جمهوری اسلامی و به انحراف کشاندن انقلاب رادر سر دارد ودر این زمینه مباحث زیادی وجود دارد که در آینده با عنوان «اسامی» آنها را اعلام خواهم کرد.

وی تصریح کرد:امروزه دشمن به استعدادهای فوق‌العاده و نخبگان کشور را هدف قرار گرفته است ودر این راستا ترور کردن نخبگان را در دستور کار قرار داده اند و به نوعی که در سال ۲۰۰۱ اسرائیل ده‌ها نخبه را در کشور عراق ترور کرد.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعداد شهدای هسته‌ای ایران کم نیست، ادامه داد: در این راستا از دستگاه‌های امنیتی درخواست داریم عاملان و آمران در این زمینه را در داخل و خارج تعقیب کنند و ضربه سنگینی در این زمینه به دشمن بزنند.

وی با بیان اینکه دشمن در خصوص انرژی هسته‌ای هفت قرار داد تنظیم شده و برخی از مسئولان بدون نگاه به دیگران و با توجه به اروپا و آمریکا آنها را امضا کرده‌اند، ابراز داشت: از جمله این قراردادها برجام، اف ای تی اف، او آی تی سی و قرار داد آموزشی با موضوعات مختلف از جمله سند ۲۰۳۰ و غیره بوده است.

حجت‌الاسلام سالک خاطر نشان کرد: دشمن برای نفوذ در کشور این قراردادها را تنظیم و همواره در تلاش برای تشکیل شبکه نفوذ بوده است ،در این زمینه دشمنان به تحریم اقتصادی و تحریم فرهنگی و نهایت جنگ نرم برای تسخیر ذهن و قلب آدم‌ها روی آوردند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه ایجاد شورش و تشنج از دیگر برنامه‌های دشمن در کشور بوده است، اضافه کرد: طرح دو فوریتی که در مجلس به تصویب رسید خلاف اصل ۱۸۶ قانون اساسی نخواهد بود، مأموریت شورای عالی امنیت جدا است، قانون هم جداست و مسئولان دولت باید بدانند که «بایدن» نیز به دنبال براندازی کشور است و نمی‌توان به او نیز اعتماد کرد.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گفتمان درمانی و سازش با اروپا و آمریکا کارساز نیست، تصریح کرد: باید با استقامت و استفاده از ظرفیت‌های درون تشکیلاتی نظام مشکلات را حل کنیم، امروز جمهوری اسلامی در موضع قدرت بازدارندگی است.

وی تاکید کرد: بی تردید انتقام باید دقیق، حساب شده، هوشمند، به موقع و با استفاده کاربردی برای یاس عمیق در درون دشمنان اسلام باشد.

حجت الاسلام سالک کاشانی با بیان اینکه نباید برای انتقام عجله کنیم، گفت: نباید دستگاه‌های امنیتی خودمان را تضعیف کنیم، دشمن تلاش می‌کند دستگاه‌های امنیتی ما را به بی توجهی علیه نظام محکوم کند و در این بین برخی از افراد مؤمن متزلزل را نیز تشویق به این کار می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما حق نداریم دستگاه‌های امنیتی‌مان را تضعیف کنیم، باید ایرادات را برطرف کنیم، نباید گل به خودی بزنیم و در این شرایط موضوع را گردن دیگری بیندازیم، اگر مشکلی وجود دارد همه مسئول هستند.

رئیس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این جنگ نباید در میدان دشمن بازی کنیم، هدف دشمن این است که بگوید اسلام قدرت اداره حکومت ندارد و ما باید با این نقشه شوم دشمن مقابله کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قدرت اطلاعاتی کشور آنقدر قوی است که سازمان قوی اطلاعاتی فرانسه را دور می‌زند و «روح الله زم» را به کشور می‌آورد، تصریح کرد: اقتدار اطلاعاتی ما بسیار قوی است و نباید به هیچ وجه این دستگاه تضعیف شود.

حجت الاسلام سالک کاشانی با تاکید بر اینکه سیاست نظام قوی و پخته است و حتماً انتقام خون ترور نخبگان و بزرگان خود را خواهد گرفت، تاکید کرد: با صدای بلند عرض می‌کنم که امروز در مدرسه صدر بازار اصفهان در مرکز حوزه علمیه مطالبه انتقام شدید مسئولان نظام را در سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی را داریم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی روند عملیات ترور شهید فخری زاده را بازسازی خواهند کرد، ابراز داشت: دشمن به خیال خودش عملیات پیچیده‌ای را انجام داده اما این عملیات از نظر ما کور است و از ناحیه ضعف استکبار و دست و پا زدن استکبار برای اعلام حضورش در منطقه است.

وی ادامه داد: روزی شاهد خواهیم بود که اسلام کاخ سفید را تسخیر خواهد کرد و این امر با ظهور امام زمان (عج) انجام خواهد شد.

رئیس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان این آئین گفت: دشمنان اسلام بدانند با شهادت محسن فخری زاده راه دستیابی به علوم مختلف جهانی متوقف نخواهد شد، وبه یقین نتایج بهتری در سایه اقدامات انقلابی اتفاق خواهد افتاد و این مسئله تداوم خواهد داشت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها