کد خبر: 1029830
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
دادستان کل ناحیه کلمبیا اعلام کرد که دختر رئیس جمهور کنونی آمریکا هفته جاری برای ارائه توضیحاتی درباره یک پرونده فساد مالی فراخوانده شد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس جمهور کنونی آمریکا در هفته جاری برای ارائه توضیحاتی درباره یک پرونده فساد مالی فراخوانده شد.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، دفتر «کارل رِیسین» (Karl Racine) دادستان کل ناحیه کلمبیا در این باره اعلام کرد که دختر رئیس جمهور آمریکا و مشاور وی سه شنبه هفته جاری مورد سئوال قرار گرفته است.

آنطور که این رسانه گزارش داده است، محور سئوالات مطرح از «ایوانکا ترامپ» به استفاده از وجوه دریافتی از صندوق‌های غیرانتفاعی برای مصارف شخصی ترامپ مربوط بود.

دادستان کل ناحیه کلمبیا معتقد است که کمیته تحلیف ترامپ در هفته اول آغاز به کار وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا در ابتدای سال ۲۰۱۷، بیش از یک میلیون دلار از کمک‌های مالی جمع‌آوری شده را به «هتل بین‌المللی ترامپ» در واشنگتن، منتقل کرده است.

گزارش‌ها دراین باره حاکیست، علاوه بر ایوانکا، «ملانیا ترامپ» همسر رئیس جمهور آمریکا هم احضاریه‌ای دریافت کرده و «توماس باراک جونیور» (Thomas Barrack Jr) رئیس کمیته تحلیف نیز ماه گذشته برای ارائه توضیحاتی احضار شده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار