کد خبر: 1029758
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده گفت: با توجه به نقشه های شوم نظام سلطه، صیانت از نخبگان و شخصیت‌های تاثیرگذار کشورمان، مورد اهتمام بیش از پیش نهادهای متولی امر قرار گیرد.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی  در آیین بزرگداشت شهادت شهید محسن فخری زاده در مسجد جامع مراغه افزود: براین اساس، وظیفه شورای عالی امنیت ملی، وزارت کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات و سایر نهادهای انتظامی ایجاد تمهیدات بیشتر در حفاظت از شخصیت های موثر علمی و موثر کشورمان است.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز انقلاب اسلامی تاکنون توطئه های مختلفی علیه آن انجام شده است، ادامه داد: شخصیت های بزرگ و علمی کشورمان در طول بیش از چهار دهه اخیر توسط منافقان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب به شهادت رسیده اند.

امام جمعه مراغه اظهار کرد: شهدای محراب و شهدای بزرگی چون بهشتی، مطهری و هزاران نفر از شخصیت ها و آحاد ملت ایران اسلامی در قالب توطئه های دشمنان برای از میان برداشتن افراد تاثیرگذار و سرمایه های بزرگ انسانی، ترور شده و به شهادت رسیده اند.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس  نیز به برکت هدایت های امام راحل ایثارگری های ملت شهیدپرور ایران اسلامی با وجود از دست دادن سرمایه های مادی و انسانی، به پیروزی رسیده و از بحران های مختلف عبور کرده ایم.

وی افزود: در سال های اخیر نیز شخصیت های کلیدی و دانشمندان نقش آفرین در صنایع هسته ای همچون شهریاری، علی محمدی و رضایی نژاد و در یک سال اخیر فرمانده بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی، برای ضربه زدن به نظام اسلامی توسط نظام استکباری به شهادت رسیدند.

آیت الله پورمحمدی ادامه داد: هم اکنون نیز توطئه های دشمنان ادامه داشته که نمونه بارز آن ترور و شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان در روزهای گذشته است.

وی با بیان اینکه  تلاش دشمن ضربه زدن در زمان مناسب به کشورمان است، اضافه کرد: با وجود اینکه خون شهید فخری زاده موجب پرورش صدها افراد چون ایشان خواهد شد، باید در صیانت از نیروی نخبه کشور تلاش شود.

وی افزود: اکنون نیز با هدایت های رهبری به عنوان فرمانده کل قوا، دشمنان و صهیونیست ها بدانند که با وجود این ترور کوردلانه که با چراغ سبز آمریکا بوده است، ملت بزرگ ایران با تبعیت از ولایت، انقلاب و استقلال خود را بیش از پیش به جهانیان ثابت خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه نیز در این آیین گفت: دشمن فکر می کند با شهادت بزرگان و دانشمندان، ریشه انقلاب اسلامی را متزلزل خواهند کرد، اما آنان باید بدانند از خون این شهدا، سرداران و دانشمندان بزرگ دیگری پرورش خواهند یافت.

حجت الاسلام برزگر افزود: امروز نیز اگر رهبر انقلاب اراده کنند، آحاد ملت ایران در سایه ایمان و اعتقاد راسخ، در برابر دشمنان خواهند ایستاد چرا که صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی ادامه داد: با این وجود، برخی افراد متوجه جایگاه و مقام خود در جامعه و نظام اسلامی نیستند لیکن این افراد در صورت گام برداشتن برخلاف راه شهدا، در روز قیامت جوابگو خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که سخنان رهبری را فصل الخطاب قرار داده و به منویات ایشان و امام خمینی توجه نداشته باشیم دچار بحران و مشکل خواهیم شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر